Crissu Napisano 8 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 Witam otóż jak w temacie w mym i nie tylko mym amorku zdziera się "anoda" co tak naprawdę anodą nie jest gdyż golenie górne są stalowe a tej nie da się anodować. I tu rodzi się pytanie czy mogę usunąć tą powłokę benzyną ekstrakcyjną bez efektów ubocznych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ajgor11 Napisano 8 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 Po co usuwać tą powłokę ,jak się ściera ,to niech się ściera. Przynajmniej jak tak uważam Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rybciasum Napisano 8 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 jak się ściera to możliwe że coś dostało się pod uszczelki.. rozbierałeś go i czyściłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crissu Napisano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 Nie to nie to. Niestety to przypadłość raidonów. W epiconach już tego nie uświadczy bo mają aluminiowe lagi przez co są też lżejsze ale i droższe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 9 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 Tak zgadza się to przypadłość amortyzatorów suntour(xcr,raidon) z czarnymi lagami. Raidon wersja z chromowanymi lagami i nic się nie ściera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 9 Listopada 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 Crissu, ekstrakcyjną anody nie usuniesz. Kup wodny papier ścierny powyżej 2000 , trochę zabawy i zejdzie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crissu Napisano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 To nie jest anoda! Lagi są stalowe a tylko aluminium się anoduje. To jest coś w rodzaju czarnej farby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 9 Listopada 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 To jest anoda. Stal też się da anodować, ale nie trzyma się jej anoda tak jak alu i dlatego szybko się ściera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 9 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 To, że na upartego ponoć da się anodować stal, nie znaczy z automatu, że powłoka na goleniach Raidona to anoda. Nie ma sensu tego zdzierać, ścierać czy jakkolwiek inaczej się pozbywać. Taki urok Suntourów z czarnymi górnymi goleniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 9 Listopada 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 Anodowanie stosuje się głównie w stosunku do aluminium i jego stopów, ale może być także stosowane do niektórych odmian stali, tytanu i stopów magnezu. Tak że da sie ale nie każda jedną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roonin Napisano 9 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 Co by to tam nie było to jednak troszkę zabezpiecza przed korozją. Zetrzesz to papierem i co? Będziesz co chwilę polerował żeby się błyszczały? Bo jak nie to momentalnie zrobią się matowe a potem rude. Tak czy inaczej nie zrobisz nic bardziej estetycznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djwiocha Napisano 9 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 Nie zrobią się rude bo jest w amorze coś takiego jak olej czy smar i to on zabezpiecza przed korozją. Nie mówię tutaj oczywiście o nałożeniu warstwy smaru bo wystarcza to co wciska się w pory i zarysowania na powierzchni goleni. Smarujesz golenie olejem do amorków czekasz aż "wsiąknie" parę razy ucinasz, wycierasz do ducha i jest gites a syfu nie łapie bo normalny olej do zawieszeń nie łapie syfu. Dlatego nie polecam smarowania silnikowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 9 Listopada 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 Nie bałdzo ... po jakimś czasie rdza zrobi swoje i tyle. a dbanie żeby nie zardzewiało może być upierdliwe ... lepiej juz niczego nie ruszać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.