Crissu Napisano 8 Listopada 2013 Napisano 8 Listopada 2013 Witam otóż jak w temacie w mym i nie tylko mym amorku zdziera się "anoda" co tak naprawdę anodą nie jest gdyż golenie górne są stalowe a tej nie da się anodować. I tu rodzi się pytanie czy mogę usunąć tą powłokę benzyną ekstrakcyjną bez efektów ubocznych? Cytuj
ajgor11 Napisano 8 Listopada 2013 Napisano 8 Listopada 2013 Po co usuwać tą powłokę ,jak się ściera ,to niech się ściera. Przynajmniej jak tak uważam Pozdrawiam! Cytuj
rybciasum Napisano 8 Listopada 2013 Napisano 8 Listopada 2013 jak się ściera to możliwe że coś dostało się pod uszczelki.. rozbierałeś go i czyściłeś? Cytuj
Crissu Napisano 9 Listopada 2013 Autor Napisano 9 Listopada 2013 Nie to nie to. Niestety to przypadłość raidonów. W epiconach już tego nie uświadczy bo mają aluminiowe lagi przez co są też lżejsze ale i droższe Cytuj
jasinski21444 Napisano 9 Listopada 2013 Napisano 9 Listopada 2013 Tak zgadza się to przypadłość amortyzatorów suntour(xcr,raidon) z czarnymi lagami. Raidon wersja z chromowanymi lagami i nic się nie ściera Cytuj
Mod Team sznib Napisano 9 Listopada 2013 Mod Team Napisano 9 Listopada 2013 Crissu, ekstrakcyjną anody nie usuniesz. Kup wodny papier ścierny powyżej 2000 , trochę zabawy i zejdzie . Cytuj
Crissu Napisano 9 Listopada 2013 Autor Napisano 9 Listopada 2013 To nie jest anoda! Lagi są stalowe a tylko aluminium się anoduje. To jest coś w rodzaju czarnej farby Cytuj
Mod Team sznib Napisano 9 Listopada 2013 Mod Team Napisano 9 Listopada 2013 To jest anoda. Stal też się da anodować, ale nie trzyma się jej anoda tak jak alu i dlatego szybko się ściera. Cytuj
Fenthin Napisano 9 Listopada 2013 Napisano 9 Listopada 2013 To, że na upartego ponoć da się anodować stal, nie znaczy z automatu, że powłoka na goleniach Raidona to anoda. Nie ma sensu tego zdzierać, ścierać czy jakkolwiek inaczej się pozbywać. Taki urok Suntourów z czarnymi górnymi goleniami. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 9 Listopada 2013 Mod Team Napisano 9 Listopada 2013 Anodowanie stosuje się głównie w stosunku do aluminium i jego stopów, ale może być także stosowane do niektórych odmian stali, tytanu i stopów magnezu. Tak że da sie ale nie każda jedną. Cytuj
Roonin Napisano 9 Listopada 2013 Napisano 9 Listopada 2013 Co by to tam nie było to jednak troszkę zabezpiecza przed korozją. Zetrzesz to papierem i co? Będziesz co chwilę polerował żeby się błyszczały? Bo jak nie to momentalnie zrobią się matowe a potem rude. Tak czy inaczej nie zrobisz nic bardziej estetycznego. Cytuj
djwiocha Napisano 9 Listopada 2013 Napisano 9 Listopada 2013 Nie zrobią się rude bo jest w amorze coś takiego jak olej czy smar i to on zabezpiecza przed korozją. Nie mówię tutaj oczywiście o nałożeniu warstwy smaru bo wystarcza to co wciska się w pory i zarysowania na powierzchni goleni. Smarujesz golenie olejem do amorków czekasz aż "wsiąknie" parę razy ucinasz, wycierasz do ducha i jest gites a syfu nie łapie bo normalny olej do zawieszeń nie łapie syfu. Dlatego nie polecam smarowania silnikowym Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 9 Listopada 2013 Mod Team Napisano 9 Listopada 2013 Nie bałdzo ... po jakimś czasie rdza zrobi swoje i tyle. a dbanie żeby nie zardzewiało może być upierdliwe ... lepiej juz niczego nie ruszać. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.