Dadi Napisano 28 Maja 2006 Udostępnij Napisano 28 Maja 2006 Zastanawiałem się czy do roweru crossowego można wstawić kierownicę szosową. Jeżdze głównie po szosie i zamiast lemondki myślałem nad zastosowaniem kierownicy szosowej. Czy to ma jakiś sens ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bugi Napisano 29 Maja 2006 Udostępnij Napisano 29 Maja 2006 Myślę, że będzie ok. W końcu rower crossowy z taką kierownicą to jak amatorska szosówka Tylko nie wiem jak będzie z amortyzatorem, bo będąc pochylonym raczej lepiej by było gdyby był sztywny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dadi Napisano 29 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2006 Na pomysł (pewnie nie ja pierwszy dlatego zapodałem go na forum) wpadłem po tym jak mi przyszło ostatnio jechać dłuższy odcinek drogi z czołowym silnym wiatrem. Podczas zjazdów też często przybieram w miarę opływową sylwetkę tzn kładę się na kierownicy . Tylko nie wiem jak będzie z amortyzatorem, bo będąc pochylonym raczej lepiej by było gdyby był sztywny. U mnie jest ustawiony na max twardość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BikerFG Napisano 29 Maja 2006 Udostępnij Napisano 29 Maja 2006 do baranka potrzebujesz odpowiednie klamkomanetki, a taki najnizszy model Sora to w granicach 300 zl, chyba, ze osobno klamki i manetki na rame lub kierownice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dadi Napisano 29 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2006 do baranka potrzebujesz odpowiednie klamkomanetki, a taki najnizszy model Sora to w granicach 300 zl, chyba, ze osobno klamki i manetki na rame lub kierownice. sprawy zaczynają sie komplikować tj drożeć (kier 100 , klamki 300 ). Myślałem , żeby zostawić klamkomanetki te które już mam w tym miejscu baranka co na "zwykłej" prostej kierownicy. Wprawdzie nie bede miał pod ręką hamulców ani zmiany przerzutki ale to samo się tyczy lemondki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BikerFG Napisano 29 Maja 2006 Udostępnij Napisano 29 Maja 2006 ja bym jednak sie zdecydowal na lemondke, bo to juz sprawdzony patent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaco69 Napisano 29 Maja 2006 Udostępnij Napisano 29 Maja 2006 Ja osobiście wolałbym sobie kupić typową szosę ( oczywiście używkę np. na Allegro?) jeżeli jak piszesz śmigasz tylko po asfalcie. Co oryginał to oryginał, choćby stary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BikerFG Napisano 29 Maja 2006 Udostępnij Napisano 29 Maja 2006 Ja osobiście wolałbym sobie kupić typową szosę ( oczywiście używkę np. na Allegro?) jeżeli jak piszesz śmigasz tylko po asfalcie. Co oryginał to oryginał, choćby stary leee, no pewnie, ze nie ma to jak szosowka na szose, ale tutaj jednak w miare sprzet kosztuje. tez do gorala zakladalem slicki i kombinowalem, ale w koncu wyszlo na to, ze w koncu dorobilem sie szosowki i teraz duzo wiecej czasu spedzam na niej niz na goralu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dadi Napisano 30 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2006 W takim razie zastosuje lemondkę. Roweru na razie (przynajmniej w tym sezonie) nie zmienie bo brak na to funduszy. Kupując używkę można się nieźle przejechać ale bynajmniej nie po szosie.... Dzięki za opinie ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macrianus2 Napisano 30 Maja 2006 Udostępnij Napisano 30 Maja 2006 mozna kupic dobry, uzywany rower za grosze, ale to juz sie niestety trzeba na tym bardzo dobrze znac. albo po prostu zaryzykowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
easyrider Napisano 31 Maja 2006 Udostępnij Napisano 31 Maja 2006 Kupując używkę można się nieźle przejechać ale bynajmniej nie po szosie...Też prawda... ja do "pełnosprawnego" roweru trochę musiałem dołożyć...mozna kupic dobry, uzywany rower za groszeMożna... Jak ktoś odkupi mój to na tym wygra - przygotowałem go na ten sezon do jeżdżenia a nie na sprzedaż - a potem okazyjnie kupiłem "nowy"... A co do kierownicy to wszystko jest dozwolone - znam gościa który na trekingu ma kierownice szosową... końcami go góry !! Bo mu tak jest wygodnie A kiedyś Giant sprzedawał kolarzówkę na osprzęcie górskim - z gripshiftami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macrianus2 Napisano 31 Maja 2006 Udostępnij Napisano 31 Maja 2006 giant kiedys sprzedawal (a mzoe robi to nadal) sprzedawal szosowki z plaskimi kierownicami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dadi Napisano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2006 giant kiedys sprzedawal (a mzoe robi to nadal) sprzedawal szosowki z plaskimi kierownicami. Takie rowery robi nie tylko giant. Na stronie bikeboard'u jest nawet artykuł o takich hybrydach. Przyznam , że chciałem coś takiego sobie sprawić ale brakło mi funduszy. Dość tani jest Kross raven fitness ale na początku sezonu w sklepach go nie mieli (w mojej okolicy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
easyrider Napisano 31 Maja 2006 Udostępnij Napisano 31 Maja 2006 Ale ja miałem na myśli normalną szosową kierownicę - tzw. baranek - z założonymi gripshiftami... wyglądało to komicznie Kolega to kupił, bo myślał że "górskie" to będzie lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macrianus2 Napisano 31 Maja 2006 Udostępnij Napisano 31 Maja 2006 to rzeczywiscie musialo byc dosc komiczne dla Ciebie, jako czlowieka zorientowanego w temacie. ale wcale nie dziwie sie za to twojemu koledze- nie sposob znac sie na wszystkim.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.