MiChAł90 Napisano 28 Maja 2006 Udostępnij Napisano 28 Maja 2006 Chciałem skorzystać z doświadczenia członków tego forum i zadać pytanie: jak trenować? Dodam, iż na poważnie jeżdżę od roku czasu, mam 16 lat, 183 cm wzrostu i ważę 59 kg!!! Chciałem jeszcze profesjonalniej podejść do treningu przygotowującego mnie do startów w maratonach. Całą zime i początek wiosy trenowałem na podstawie treningów z różnego rodzaju publikacji w gazetach i na stronach poświęconym treningom. A więc spędzałem dużo czasu trenująć z niską intensywnością na szosie. Stwierdziłem że zupełnie u mnie się to nie sprawdza po zmianie treningu na tradycyjny (bez pulsometru, patrząc jedynie na prędkość). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GZA20 Napisano 28 Maja 2006 Udostępnij Napisano 28 Maja 2006 Jeżeli o mnie chodzi to nie skupiam się na treningach tylko na rowerze. Ogólnie w tygodniu mój trening wygląda tak: Basen (raz na tydzień 1,5 h), Siłownia (2 razy na tydzień po 1,5 h), bieganie (raz w tygodniu i biegam aż będe miał dosyć , lub do momentu kiedy kolana będą dokuczać, bo niestety troszke uszkodzone są ), no i oczywiście rowerek ale to ile razy w tygodniu i na jaki czas to zależy od tego czy mam czas. Przeważnie 4 razy w tygodniu. A mam 19 (prawie 20 ) lat, 180 cm wzrostu i 82 kilko wagi. ( Ale podkreslam że gruby to nie jestem ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławek Napisano 29 Maja 2006 Udostępnij Napisano 29 Maja 2006 Jezeli chcesz powaznie podejsc do kwestii treningu to polecam przeczytac ksiazke "biblia treningu kolarza górskiego" Autora nie pamietam ale ksiazka jest dostepna w sieci "Empik". Jest to naprawdę dobra ksiazka, jest tam praktycznie wszystko czego potrzebujesz wiedziec o treningu. Pozdro i pamietaj ze trening ma byc przede wszystkim przyjemnoscia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...