TPD Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 Witam posiadam powietrzny amortyzator suntour raidon rld moje pytanie brzmi jak go rozkręcić wyczyścić i czym najlepiej go nasmarować i czy przed rozkręceniem trzeba spuścić z niego powietrze jak by ktoś miał cały poradnik to móglby się nim podzielić przeszukałem tak mi się wydaję cały internet i nie znalazłem poradnika takiego jaki mnie interesuje Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 31 Października 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 31 Października 2013 A jak ci nie pasują poradniki jakie znalazłeś to nic prostszego, sam sie pobaw i zrób poradnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TPD Napisano 31 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2013 2i Puklus mi bardziej chodzi o to żeby przeczyścić same golenie,zimeringi i nasmarować pytanie czym i jak sie dostać do goleni mam to robić bez powietrza w amortyzatorach czy może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 Budowa cepa jest bardziej skomplikowana niż konstrukcja tego widelca. Spuszczasz powietrzne (jest tam kilka atmosfer, więc nawet jeśli nie zamierzasz rozbierać komory powietrznej, lepiej wyrobić sobie taki nawyk), luzujesz dolne śruby, wbijasz je młotkiem i odkręcasz do końca, zdejmujesz dolne golenie. Jak wykręca się tłumik, masz wyjaśnione wyżej, tu masz budowę sprężyny powietrznej: http://www.youtube.com/watch?v=n5BgLgXHtSM Jeśli chcesz wyczyścić także lewą górną goleń od wewnątrz, musisz wykręcić korek. Jeśli przy skręcaniu będziesz miał problem z dolnymi śrubami, które nie chcą się dokręcić, możesz lekko "dmuchnąć" w komorę powietrzną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 Nie trzeba spuszczać powietrza jeżeli nie otwieramy komory powietrznej - znam to z autopsji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 No nie trzeba. Ale jak robić porządny serwis, warto podejść do tego porządnie. I przepraszam, komora powietrzna w Raidonach ma odrobinę inną konstrukcję. Taką jak tu: http://www.youtube.com/watch?v=njdHkam5CGA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TPD Napisano 31 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2013 2i Fentih dzieki wielkie bo zobaczyłem filmik od Puklusia to troche było inne uwazam za rozwiązane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 W tamtym nagraniu masz instrukcję (de)montażu tłumika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bender999 Napisano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2017 Poszukuję uszczelnienia do komory powietrznej Raidon 32mm. Jak myślicie, dobiorę to w sklepie z uszczelnieniami czy tylko oryginał wchodzi w grę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2017 Co konkretnie: tloczek; oring korka zaworu powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.