Dodko Napisano 28 Października 2013 Napisano 28 Października 2013 Witam wszystkich użytkowników. Jestem początkującym w dziedzinie rowerowej. Miałem w garażu nieużywany rower, więc postanowiłem go naprawić i pojeździć trochę. Jednak nie będzie to proste. A mianowicie, problem tkwi w amortyzatorze przednim. Miejsce na na łożysko( nie wiem jak się to fachowo nazywa, za co przepraszam) jest zniszczone, tzn. jest nie równo wyrobione i raczej do niczego się już nie nadaje. Czy jest możliwość naprawy tego defektu w serwisie, czy nic nie da się z tym już zrobić? Za odpowiedzi z góry dziękuję. Pod postem załączam zdjęcie.
Juraleona Napisano 28 Października 2013 Napisano 28 Października 2013 Hej,Możesz spróbować użyć bardzo drobnego papieru ściernego bądź małego pilnika igiełkowego do metalu(kupno takich pilników polecam tak czy inaczej, używałem ich już chyba do każdej części w rowerze a kosztują 25 zł za zestaw).Jeżeli jest to Twoim zdaniem poza Twoimi zdolnościami manualnymi/nie do naprawy/rura jest przerdzewiała to zawsze zostaje opcja wymiany sterówki. Na temat tego procesu się jednak nie wypowiadam gdyż nie mam o nim pojęcia. PS. Dobrze by było gdybyś mógł dodać zdjęcie z większym przybliżeniu, oczy już nie te i nie widzę co tam nie gra