Skocz do zawartości

[wyprawa] Nad Bałtyckie morze ze Śląska- pomoc przy plonowaniu

szubik

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Jak zdążycie zauważyć jestem kompletnie zielony na tym forum i za ewentualne błędy od razu przepraszam. 

Do rzeczy!

Otóż w wakacje 2014 chce z moim przyjacielem spełnić swoje marzenie- wyjazdu nad morze rowerem. Jesteśmy obydwoje ze Śląska, więc wiemy ile czeka nas pracy i ile pieniędzy trzeba w to włożyć. 

Planujemy skończyć swoją wyprawę w Gdyni. Mamy już miasta przez, które chcemy przejechać, lecz mamy delikatny problem np. z noclegami, nie wiemy co, gdzie i jak. Czy wybrać hotel? Pole namiotowe, czy bez oporu gdzie się da (zaznaczam, że jesteśmy przyzwyczajeni do spania pod gołym niebem, gdyż chodzimy po górach często bez sprzętu). Więc jeśli ktoś jechał przez te miasta to prosiłbym o jakąś pomoc: gdzie najlepiej się zatrzymać, te miasta to: 
-Częstochowa
-Warszawa
-Kętrzyn

-Elbląg

-Gdańsk 

-Gdynia 

Wiem, że to tylko największe miasta, lecz w nich chcemy się zatrzymać na jakiś czas- pozwiedzać, odpocząć chwilkę, a w trasie to oczywiście spanie pod namiotem. 

Jest to właśnie nasz największy problem i prosiłbym o jakąkolwiek pomoc :) 

Pozdrawiam i z góry dziękuje za wszystkie wskazówki! 

Cześć! W ubiegłym roku jechałem z Wodzisławia do Łeby. Niestety inną trasą bo przez Kluczbork, Kalisz, Gniezno, Nakło i Chojnice, więc bezpośrednio Wam nie pomogę, ale chociaż mała refleksja. Miałem 3 noclegi: raz pod namiotem w ogródku gospodarza, raz w motelu i raz wiejskim hoteliku prowadzonym przez sołtysa. Generalnie żadnych pól kempingowych na odcinku do Kaszub nie spotkałem i byłby z tym kłopot. W grę wchodziły zatem ogródki lub właśnie coś droższego. A że noce były burzowe więc tak się to skończyło. Powodzenia!

• 2 miesiące temu...

Jak rozumiem głównym celem wyprawy oprócz samego dojechania ze Śląska do Trójmiasta jest zwiedzenie tych większych miast?