marcin66612 Napisano 26 Października 2013 Napisano 26 Października 2013 Witam.W przyszłym roku wybieram się z kolegą na Beskid Śląski i przy okazji może i Beskid Żywiecki lecz jedyną przeszkodą jest to że nie mamy auta i musimy sobie poradzić inaczej. I tutaj pojawia się moje pytanie jak przetransportować rower? PKP Polski bus a może jeszcze coś innego? Ja nie mam kompletnie doświadczenia w tych kwestaich. PKP nie ufam a co do polskiego busa to jest on nie drogi ale trzeba jakoś rower zapakować a nie chce mi się w to bawić:/ Czekam na wypowiedzi ludzi którzy mają doświadczenie w tym temacie.
Baikal Napisano 26 Października 2013 Napisano 26 Października 2013 http://www.przewozyregionalne.pl/przewoz-roweru wydaje mi się, że PKP będzie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem - jeżeli nie ma wagonu rowerowego to możesz nawet w przedziale go wieźć a cena jest bardzo niska.
sosna119 Napisano 26 Października 2013 Napisano 26 Października 2013 Myślę, że pozostaje pociąg. Sprawdzić, w których pociągach znajduje się wagon dla rowerów (www.rozklad-pkp.pl), wybrać nieoblegany termin (w miarę możliwości - wskazówka: 31 października to nie jest nieoblegany termin) i jechać. Ja w zeszłym roku jechałem koleją na Mazury z dziewczyną. W tamtą stronę 2 przesiadki (Garwolin -> Warszawa -> Działdowo -> Olsztyn), na powrocie 3 (Kętrzyn -> Olsztyn -> Działdowo -> Warszawa -> Garwolin). Udało się bez problemów
marcin66612 Napisano 26 Października 2013 Autor Napisano 26 Października 2013 No jednak trochę się obawiam kradzieży sprzętu w pkp jest tam do czego przypiąć rower lub jakoś go zabezpieczyć?