beskid Napisano 22 Października 2013 Napisano 22 Października 2013 Pacjent to tylna Deore LX M585. Zerwany został gwint widoczny na zdjęciu http://endurorider.pl/wp-content/gallery/bebenek_shimano_manual/6.jpg Pytanie w związku z tym mam takie, czy ma sens naprawa/wymiana tego elementu czy bardziej sensownym staje się zrobienie przeszczepu z innej piasty całego bębenka?? Zdarzyła się komuś taka usterka??
mklos1 Napisano 22 Października 2013 Napisano 22 Października 2013 Czy gwint da się naprawić, wszystko zależy od tego w jakim jest stanie. Czasami wystarczy przejechać nażynką/gwintownikiem, żeby wyrównać pozostałości, a czasami po prostu się nie da, bo uszkodzenia są zbyt duże. Ja ostatnio zerwałem gwint w suporcie... Wrzuć fotkę w jakim stanie jest gwint i przede wszystkim zmierz, czy jest metryczny... Jak metryczny, to pewnie znajdziesz "szpeca", który przejedzie gwint. Jak imperialistyczny... Może być smutno (chyba że to jakiś najczęściej spotykany, to może jest szansa).
beskid Napisano 22 Października 2013 Autor Napisano 22 Października 2013 Gwint nie jest uszkodzony bo go już nie ma. Cały ten gwintowany element został urwany i pozostały tylko nieliczne fragmenty.
mklos1 Napisano 22 Października 2013 Napisano 22 Października 2013 W takim razie pozamiatane. Pewnie przeszczep całego bębenka.
beskid Napisano 22 Października 2013 Autor Napisano 22 Października 2013 Też się ku temu rozwiązaniu skłaniam. Ostatnie pytanie, czy jest jakichś przeciw aby dawcą bębenka była Shimano Hone FH-M600??
kamfan Napisano 22 Października 2013 Napisano 22 Października 2013 Waćpan, mam używany bębenek do tej piasty - z pękniętą bieżnią i bez zapadek. Oddam za darmo tylko pokryj koszty paczki
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.