Skocz do zawartości

[Opona] AM, duży balon, przód


Cox

Rekomendowane odpowiedzi

HEJKA

muszę kupić oponę na przód do szeroko pojętego AM

byłem w sklepie i nabyłem Bontrager XR 3 team issue 2.3, niby fajnie, 550g dla 2,3 cala i grube ścianki i do tego TL, ale zawsze jest jakiś haczyk, napompowana opona na obręczy 19mm ma balon 48mm i klocki 52mm, jednym słowem lipa, powinno być 58mm i balon 56, jutro oddaje

co mi doradzicie ? opona na przód, miękka mieszanka, na skały i korzenie, NN 2,25 performance (guma twardaaaaaa :/ ) nie dawał rady

rozmiar 2.3 do 2,4 cala realnie
waga +- 600g, bieżnik agresywny, wiadomo o co chodzi

 

uprzedzając reakcje moderatorów, podobny temat założony przez Tomasha nie rozwiązał mojego problemu, więc zakładam nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z miękkiej gumy zrobiony był stary MK Conti, z miękkiej mieszanki zrobiona jest też Schwalbe RoRo, obie z masą poniżej 550 gramów, bliżej do 2.4 ma RoRo niż ten MK.

Prawdziwą przyczepną gumę będą miały opony do mniejszej lub większej ekstremy, ale nie będą ważyły tyle ile chcesz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, że jeżeli chcesz opony większe niż realny rozmiar 2.2" (piszę realny ponieważ Continetal 2.2" deklarowany przez producenta = 2.0" realnie), powinieneś zmienić obręcz na szerszą. Minimum 21mm, najlepiej coś w okolicy 23-25mm. Inaczej im szersza opona na obręczy 19mm, tym bardziej będzie szła w górę niż na boki.
Absolutne minimum w dodatku mocno budżetowe to Accent Airplane - znacznie więcej zyskasz na zmianie obręczy niż na kolejnej oponie 2.4", której do konca wlaściwie nie wykorzystasz, nawet na pograniczu niskiego ciśnienia bez efektu "pływania".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...