Gość zbychu Napisano 21 Października 2013 Napisano 21 Października 2013 Witam mam pytanie, bo nie znam się: mam starego górala Magnum, osprzęt schimano. chciałbym kupić amortyzowaną ramę z porządnego roweru typu enduro, ale czy graty z mojego hebla bedą pasować? chcialbym pojeździć po lesie, bez jakiegoś extremum, jakieś skoki...itp. przypuszczam, że koła będą potrzebne mocniejsze, ale czy np. średnica na korbę jest taka sama? chodzi bowiem oto, że łatwiej jest mi czasem wymienić po kolei części, niż uzbierać na lepszy od razu jeśli trzeba, to zapodam linka z ramą, jaką bym chciał i wrzucę fotę swojego hebla Proszę tylko sie nie smiac pozdrawiam
TrzecieKolo Napisano 22 Października 2013 Napisano 22 Października 2013 Wrzuć foty tego swojego magnum, rozpiskę części i co to za rama do enduro. Ale pewnie mało części będzie pasować, amor będzie za krótki, koła na innych ośkach i za słabe pewnie, suport pewnie też będzie inny. Tarcze masz czy v-brake? Kiera pewnie za wąska do latania i do jazdy. Mostek pewnie też będzie zły. Sztyca pewnie inna średnica. Zostaniesz z tylną przerzutką pasującą i tyle niestety.