Skocz do zawartości

[opony] opony do ~120 za komplet


leigam

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Interesują mnie opony 26" na przód i tył do około 120 zł. Robię 2,5-3 tyś rocznie, w tym jakieś 60% to asfalt, reszta teren - głównie leśne ścieżki. Dobrze by było żeby taki komplecik wytrzymał 2 sezony. Bardzo bym prosił o kilka propozycji. Miałem do tej pory opony Kendy Karma 2.0 i byłem dość zadowolony, poza tym że guma zaczynała pękać (ze starości) i jest trochę mało odporna na przebicia.

Napisano

Szkoda Saguaro na taką jazdę. Ja na Twoim miejscu zainteresowałbym się jakimiś semislickami. Sam miałem Mezcale i byłem z nich zadowolony jeśli chodzi właśnie a bardzo podobną jazdę do Twojej, czyli asfalt i ubite ścieżki. Komplet opon druciaków dostaniesz w granicach 100 zł.

Napisano

Crossmark to bardzo przeciętna opona , ani zbyt szybka na asfalcie ani też specjalnie nie zachwyca w terenie.

Race King szybszy od Smart Sam'a ale za na smart samie troche dłużej pojeździsz .

 Saguaro będzie tu przerostem formy nad treścią i jest wolniejsze na asfalcie od RK/SmartSam/Crossmarka

Mezcal jest szybszy od wszystkich w.w opon i stosunkowo trwały.

Napisano

Saguaro nie będzie wolniejsze od crossmarka, wiem bo ma obie i porównywałem i uważam że saguaro jest bardzo dobrą opona, ma małe opory toczenia i także dobrze sobie radzi  w terenie do tego jest raczej wytrzymała.

 

Crossmark jest jak to się wyrażę bardziej terenowy niemniej jednak także ma małe opory i jak se dobrze dmuchnie to naprawdę spoko się na niej jeździ po asfalcie i także po sezonie nie wykazuje kompletnie żadnego zużycia.

 

O mezcalach się nie wypowiem choć korci mnie ten bieżnik :)

Napisano

Proponuje Maxxis Aspen - małe opory toczenia na alfalcie. W terenie tez jestem z nich zadowolony. Zrobiłem na nich na razie 1700km i widze tylko minimalne zuzycie w tylnej oponie

 

Miałem Crossmarki i nie jestem z nich zadowolony. Szybko sie zapychają błotem i nawet podjazd mokra trawą powodował zerwanie przyczepności i kręcenie koła w miejscu

Napisano

Dziękuje wszystkim za odpowiedzi, jeszcze nie zdecydowałem ostatecznie ale myślę nad Saguaro 2.2, Jednego czego się boje to ta waga, przy drutowkach to 810 g, bardzo dużo. Wiece gdzie mógłbym ją dostać w Krakowie za rozsądną cene?

Napisano

bikershopie nie ma akurat, tylko na zamówienie i musiał bym trochę poczekać, a ja mam już slicki z tyłu więc mi się spieszy :)

 

A co do XK - tak szukam na necie i mógłbym z drugiej ręki (ale nieużywane) kupić je w wersji Protection za 70zł/sztuke. Czy ta wersja jestjakoś wytrzymalsza, bo jak jest taka jak pisze Mokry to podziękuje raczej.

Napisano

Właśnie się zorientowałem że zapomniałem się spytać, ale niektórzy czytają w myślach :P Dzieki jeszcze raz. A dobrym rozwiązaniem jest trakcja na przód i speed na tył?

Napisano

U mnie takie ciśnienie nie przejdzie przy 97 kg :), na razie założyłem 2 na speed bo pojechałem na asfalcik, ale mam zamiar sprawdzić właśnie traction na przód, tylko przy większym ciśnieniu.

Pierwsze muszę się przyzwyczaić do innej trakcji zanim wyrobie sobie zdanie, ale zaskoczyło mnie to że są niesamowicie ciche.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...