leigam Napisano 14 Października 2013 Napisano 14 Października 2013 Witam. Interesują mnie opony 26" na przód i tył do około 120 zł. Robię 2,5-3 tyś rocznie, w tym jakieś 60% to asfalt, reszta teren - głównie leśne ścieżki. Dobrze by było żeby taki komplecik wytrzymał 2 sezony. Bardzo bym prosił o kilka propozycji. Miałem do tej pory opony Kendy Karma 2.0 i byłem dość zadowolony, poza tym że guma zaczynała pękać (ze starości) i jest trochę mało odporna na przebicia.
biegacz1 Napisano 14 Października 2013 Napisano 14 Października 2013 Zainteresuj się oponkami Geax Saguaro lub Maxxis Crossmark.
provid Napisano 14 Października 2013 Napisano 14 Października 2013 Szkoda Saguaro na taką jazdę. Ja na Twoim miejscu zainteresowałbym się jakimiś semislickami. Sam miałem Mezcale i byłem z nich zadowolony jeśli chodzi właśnie a bardzo podobną jazdę do Twojej, czyli asfalt i ubite ścieżki. Komplet opon druciaków dostaniesz w granicach 100 zł.
MokryxD Napisano 14 Października 2013 Napisano 14 Października 2013 Możesz także pomyśleć o oponach typu Conti RK albo Schwalbe SS. Obie się bardzo dobrze toczą po asfalcie, a i w terenie dają radę.
jasinski21444 Napisano 14 Października 2013 Napisano 14 Października 2013 Crossmark to bardzo przeciętna opona , ani zbyt szybka na asfalcie ani też specjalnie nie zachwyca w terenie. Race King szybszy od Smart Sam'a ale za na smart samie troche dłużej pojeździsz . Saguaro będzie tu przerostem formy nad treścią i jest wolniejsze na asfalcie od RK/SmartSam/Crossmarka Mezcal jest szybszy od wszystkich w.w opon i stosunkowo trwały.
elton29 Napisano 14 Października 2013 Napisano 14 Października 2013 Saguaro nie będzie wolniejsze od crossmarka, wiem bo ma obie i porównywałem i uważam że saguaro jest bardzo dobrą opona, ma małe opory toczenia i także dobrze sobie radzi w terenie do tego jest raczej wytrzymała. Crossmark jest jak to się wyrażę bardziej terenowy niemniej jednak także ma małe opory i jak se dobrze dmuchnie to naprawdę spoko się na niej jeździ po asfalcie i także po sezonie nie wykazuje kompletnie żadnego zużycia. O mezcalach się nie wypowiem choć korci mnie ten bieżnik
oesz Napisano 14 Października 2013 Napisano 14 Października 2013 Proponuje Maxxis Aspen - małe opory toczenia na alfalcie. W terenie tez jestem z nich zadowolony. Zrobiłem na nich na razie 1700km i widze tylko minimalne zuzycie w tylnej oponie Miałem Crossmarki i nie jestem z nich zadowolony. Szybko sie zapychają błotem i nawet podjazd mokra trawą powodował zerwanie przyczepności i kręcenie koła w miejscu
leigam Napisano 14 Października 2013 Autor Napisano 14 Października 2013 Dziękuje wszystkim za odpowiedzi, jeszcze nie zdecydowałem ostatecznie ale myślę nad Saguaro 2.2, Jednego czego się boje to ta waga, przy drutowkach to 810 g, bardzo dużo. Wiece gdzie mógłbym ją dostać w Krakowie za rozsądną cene?
oesz Napisano 14 Października 2013 Napisano 14 Października 2013 Przedzwoń do bikershopu. Na ich stronie internetowej są Geaxy
biegacz1 Napisano 14 Października 2013 Napisano 14 Października 2013 Zawsze jest opcja kupna oponek Continental x-king 2.2, opory porównywalne z Saguaro. Dużo osób daje zestaw: Przód - x king Tył - race king
MokryxD Napisano 14 Października 2013 Napisano 14 Października 2013 Od siebie odradzę XK. Mam zwijane i po 2.5kkm na tyle jest praktycznie slick. Przód nie wiele lepiej.
leigam Napisano 14 Października 2013 Autor Napisano 14 Października 2013 bikershopie nie ma akurat, tylko na zamówienie i musiał bym trochę poczekać, a ja mam już slicki z tyłu więc mi się spieszy A co do XK - tak szukam na necie i mógłbym z drugiej ręki (ale nieużywane) kupić je w wersji Protection za 70zł/sztuke. Czy ta wersja jestjakoś wytrzymalsza, bo jak jest taka jak pisze Mokry to podziękuje raczej.
GhOsTwrc Napisano 14 Października 2013 Napisano 14 Października 2013 bierz Geaxy bedziesz bardziej zadowolony.
leigam Napisano 14 Października 2013 Autor Napisano 14 Października 2013 Zaraz zakładam geaxy, dzięki wszystkim za pomoc. Zobaczymy co z tego będzie
GhOsTwrc Napisano 14 Października 2013 Napisano 14 Października 2013 zakladaj na speed 2 sztuki bedzie szybciej
leigam Napisano 14 Października 2013 Autor Napisano 14 Października 2013 Właśnie się zorientowałem że zapomniałem się spytać, ale niektórzy czytają w myślach Dzieki jeszcze raz. A dobrym rozwiązaniem jest trakcja na przód i speed na tył?
jasinski21444 Napisano 14 Października 2013 Napisano 14 Października 2013 Mam przód traction 20psi i tył speed 30psi przy wadze 75kg mogę polecić z czystym sumieniem
leigam Napisano 14 Października 2013 Autor Napisano 14 Października 2013 U mnie takie ciśnienie nie przejdzie przy 97 kg , na razie założyłem 2 na speed bo pojechałem na asfalcik, ale mam zamiar sprawdzić właśnie traction na przód, tylko przy większym ciśnieniu. Pierwsze muszę się przyzwyczaić do innej trakcji zanim wyrobie sobie zdanie, ale zaskoczyło mnie to że są niesamowicie ciche.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.