Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

To trza żyć. :) Za dużo nie porobisz. O ile cokolwiek...

 

Dozbieraj na tego XCR'a jak wyżej napisane, chyba, że naprawdę brak środków, to chociaż XCM/Gila, bo w końcu Hexagon'y służą do jazdy rekreacyjnej i z kolei F1rst/Epicon to przerost formy nad treścią...

Napisano (edytowane)

co to znaczy " F1rst/Epicon"

 

http://allegro.pl/amortyzator-26-1-1-8-rst-first-platinium-widelec-i3554069536.html

 

http://allegro.pl/sr-suntour-epicon-r-l-r-100mm-2013-czarny-bialy-i3570083903.html

 

Nikt ci nie każe czegoś takiego kupować, ale przykładowo podany http://allegro.pl/suntour-xcr-lo-d-regulacja-tlumienia-26-i3602781742.html czy już nawet http://allegro.pl/rst-gila-tnl-100mm-i3623131147.html to nie jest majątek i warto kupić, bo amorki odpowiednio ze 3x, a w drugim wypadku 2x (odpowiednio XCR/Gila) lepsze od kotwicy XCT. ;)

Edytowane przez PjeseczeQ
Napisano

Amortyzator jak kupie to za jakieś 1-3 lata bo rower ma zaledwie niecały rok. te co podajesz to koszt 150+ a ja w ortatnim czasie kupowałem siodło za 130 sztyce amortyzowaną 100 i opony 200zł więc amorek musi poczekać.

pozatym xcr kupi za 200 zł

allegro.pl/suntour-xcr-100-hydr-z-blokada-skoku-wyprzedaz-i3603171935.html

 

ale ja wolał bym coś przytym pogrzebać ale niewim jak liczyłem na waszą pomoc ale wy tylko proponujecie wymiane na nowy...

Napisano

Proponujemy wymiane na nowy ponieważ przy tym się nic nie da zrobić . Ślizgi wewnątrz dolnych goleni się wytarły i tego nie naprawisz .

 

Tylko wymiana na nowym może pomóc aczkolwiek Gile sobie odpuść bo to nie działa ;)

Napisano

Bo z tym widelcem nie da się nic innego zrobić. Jeżeli nie miałby luzów to można przeserwisować i coś tam będzie działał.

Ale jak są wyrobione ślizgi, to nic się w tym temacie nie poradzi.

Napisano

Trzeba znać priorytety ale skoro wolisz taką bajerancką sztycę czy tak drogie opony to już twój wybór. Poza tym nie jest powiedziane, że on te kilka sezonów wytrzyma. Likwidacja luzów w tego typu amorku jest po prostu nie wykonalna. To nie jest czyjaś zła wola, że tak pisze tylko fakt.
 

Napisano

Skoro nie chcesz go wymieniać to musisz zaakceptować te luzy i kropka. Da się z nimi jeździć a problem zaczyna się jedynie po nieumiejętnym myciu czy jeździe w deszczu bo woda dostaje się do środka i górne lagi zaczynają korodować. Po takiej deszczowej jeździe trzeba amor rozebrać i wyczyścić. Generalnie szkoda nerwów bo przykładowo używana RS Tora to koszt ok. 300zł a przepaść jest ogromna. 

 

Na częściową regenerację polimerowych ślizgów w np. XCR-e są patenty ale szczegółów nie znam.Polska myśl techniczna :)

  • 6 lat później...
Napisano

odświeżam temat, jakby się chciało wymienić taki amor na widelec sztywny w modelu z 2013 roku to który byście polecili? nie znam wymiarów rury sterowej

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...