gajutrw Napisano 11 Października 2013 Udostępnij Napisano 11 Października 2013 Witam, tak jak w temacie potrzebuje malej porady odnosnie serwisu tego zacisku. Mam taki problem poniewaz jeden tloczek pracuje lepiej i jest bardziej wysuniety niz drugi. Chce to zniwelowac, wiec jesli wypchne tloczek co tam zastane? Pewnie uszczelka? Oczywiscie wczesniej spuszcze olej itd. Czy da rade zlozyc to na stara, jesli bedzie dobra, uszczelke? Jesli nie to gdzie moge takowa dostac? Posiadam paste do tloczkow samochodowych wiec do tej sprawy tez sie nada Z gory dziekuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 11 Października 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 11 Października 2013 Wyjmujesz oba tłoki, czyścisz ładnie zacisk i tłoki i składasz. uszczelkę można delikatnie nasmarować, chyba najlepiej olejem z hamulca. wkładasz tłoki do końca i zalewasz układ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajutrw Napisano 11 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2013 Prosty temat Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LUKASZ1980 Napisano 11 Października 2013 Udostępnij Napisano 11 Października 2013 Jak rozbierzesz zacisk,wyjmiesz uszczelki to zwróć uwagę jak są zamontowane.Mają być tak samo.Ja smarowałem tylko olejem.I wszystko działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajutrw Napisano 11 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2013 Kolejna dobra rada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niszczacyzboze Napisano 11 Października 2013 Udostępnij Napisano 11 Października 2013 Generalnie miałem ten sam problem. U mnie pomogło wysunięcie tłoczków niezbyt duże i kilka kropel oleju hydraulicznego na nie. Może spróbuj zanim zaczniesz wyjmować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 12 Października 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Października 2013 Tu masz serwis na przykładzie starszego modelu, dokładnie opisane, z fotkami: http://www.rowerowepodhale.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=145:serwis-tarczowek-shimano-br-m535&catid=52:warsztatowe&Itemid=108 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 12 Października 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Października 2013 Generalnie jak hamulec jest już po sporym przebiegu i w brudnych warunkach był używany, można rozkręcić zacisk, ale trzeba uważać bo to amelinium, uszkodzenie powierzchni = cieknięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajutrw Napisano 13 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2013 Problem rozwiazany Zacisk i tloczek wyczyszczony papierem sciernym 2500. Zalany nowym olejem. A co najwazniejsze, jest poprawa Jeszcze raz dzieki za rady! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 13 Października 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Października 2013 Można by jeszcze polerkę walnąć po papierku i było by w ogóle pimp maj zacisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.