Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć. Posiadam praktycznie nowy amortyzator Suntour XCR LO z przebiegem około 50 km. Po każdej jeździe zostawia po sobie ślady na goleniach - zdjęcie poniżej przedstawia mój problem:

 

207da33754564f34med.jpg

 

Czy to normalne? Mogę coś z tym zrobić? Trochę to razi w oczy. Po każdej jeździe czyszczę te golenie szmatką, próbując "wyciągnać" ten brud z uszczelek, jednak nic to nie daje.

 

Poza tym, amorek chodzi świetnie, nic nie trze, nie trzeszczy itp. Proszę o pomoc ;

 

PS Rozumiem, że nie jest to amor górnej półki, ale wolę się upewnić. 

Napisano

Mam tak samo. Znaczy tak podejrzewam, bo mi się obrazek w pracy nie otwiera. Po każdej jeździe i tak powinieneś czyścić golenie, a jak uszczelki nadal są wilgotne to przynajmniej masz pewność, że nie leżakował nie wiadomo jak i gdzie :)

Napisano

Nic mi to nie da, mam blokadę na większość podobnych serwisów. U mnie wygląda to tak, że górne golenie po "wjechaniu" do amortyzatora robią się wilgotne, łapią syf i potem na goleni cały czas są brudne ślady, a uszczelki od góry są podobnie zasyfione.

 

Nie widzę powodu, dla którego nie miałoby to być normalne.



Nie mogę już zedytować poprzedniego, więc dokleję:

 

74sr.jpg

 

Na tym zdjęciu jest jeszcze ok. Na początku był bardziej "wodnisty" :)

Napisano

Sprzedaj to póki w miarę nowe i poluj w zimie za czymś lepszym z tłumieniem, zarówno wizualnie (czyste golenie) jak i w kwestii komfortu przepaść w porówniu z uginaczami typu XCR. :)

 

XCR-a możesz rozebrać, wyczyścić i dać nowy smar albo dać go nieco mniej ale pomoże to tylko na chwilę.

Napisano

Jak dla mnie to amor nadaje się już do rozebrania i wyczyszczenia jego dolnej części(dolnych lag) i nasmarowanie nowym smarem. Taki serwis nie zajmie Ci więcej niż 30min a potrzebny do tego Ci tylko klucz imbus 5mm

Napisano

 

Sprzedaj to póki w miarę nowe i poluj w zimie za czymś lepszym z tłumieniem

W swojej wypowiedzi sugerujesz, że XCR nie ma tłumienia, a guzik prawda, bo ma, to tak dla sprostowania ;)
Napisano

Oczywiście warto rozebrać i wyczyścić amortyzator ale to nie spowoduje, że na zawsze pozbędziemy się śladów smaru z goleni. Golenie "jeżdżą" po ślizgach, które powinny być nasmarowane, normalne jest że tłusty smar w połączeniu z kurzem utworzą carne ślady. Jeżeli komuś bardzo to przeszkadza to może wycierać za każdym razem, można by też przy okazji serwisu zastosować lepszej jakość smar. Brunox też pomaga ale z niema co przesadzać z jego ilością. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...