Wuyek Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Witam.Szukam jakichkolwiek materiałów na temat tego dampera. Wszystkie materiały dotyczą modeli z jednym zaworem. Na korpusie nie ma oznaczeń sram. Z którego roku i jaki to jest model? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobike Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Wstaw zdjęcie tego dampera. Z tego co wiem to sidy były z dwoma zaworami a bar był z jednym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuyek Napisano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Wygląda identycznie jak ten z linku tylko ma dwa zawory.http://www.togoparts.com/items/view_item.php?iid=6689&did=0&cid=2&bid=275 Wstaw zdjęcie tego dampera. Z tego co wiem to sidy były z dwoma zaworami a bar był z jednym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 7 Października 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Bar to najprostszy model dampera RSa i nie ma opcji żeby miał 2 zawory. Jak juz wspomniano, daj fotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuyek Napisano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Proszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 7 Października 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Października 2013 No ewidentnie dual air i na moje oko jest staaaryyy model chyba ... wygląda jak sid poszukaj sobie danych o sidzie dual air. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 7 Października 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Października 2013 To jest Sid, tyle że z naklejką od Bara http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/kT0AAOxyA4ZRR3rz/$T2eC16FHJHIE9nysd-NMBRR3ry48zg~~60_35.JPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 7 Października 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Tak cos mnie sie myślało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuyek Napisano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Dobra, to pomijamy skąd się wzięła na nim zła naklejka, to teraz jak dojść z którego roku i jaki to model jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 7 Października 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Poszukać http://www.mtbr.com/cat/suspension/rear-shock/rockshox/sid-rear-2003/prd_362242_138crx.aspx rocznik 2003. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 7 Października 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Strzelam w ciemno ze negatywna nie trzyma ciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuyek Napisano 8 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2013 (edytowane) Jak mi powiesz jakie ma być ciśnienie to Ci powiem czy trzyma.Znalazłem manula, ale nie do końca rozumiem:6. Once sag has been set, pressurize the negative air chamber to match the main air chamber pressure.TIP: ADJUSTING THE NEGATIVE AIR CHAMBER DETERMINES THE EASE OF INITIAL COMPRESSION. THE HIGHER THE AIR PRESSURE YOU PUT IN, THE EASIER IT IS TO COMPRESS THE SHOCK.Pompuję przez pierwszy zawór, a drugim reguluję ? Edytowane 8 Października 2013 przez Puklus 2i REGULAMINU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobike Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 (edytowane) Zasada działania jest identyczna jak w Rebie dual air. Pompujesz komorę pozytywną tak żeby ustawić 15-20% sagu a negatywną dobijasz do takiego samego ciśnienia. Możesz też do komory negatywnej dać troszkę więcej ciśnienia to damper stanie się bardziej czuły na małe nierówności ale straci troszkę skoku który można znowu skorygować komorą pozytywną . Jak to niektórzy określają trzeba się trochę pobawić ciśnieniami żeby znaleźć odpowiednie ustawienie dla siebie. Edytowane 8 Października 2013 przez tobike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.