Krieg Napisano 25 Maja 2006 Udostępnij Napisano 25 Maja 2006 Witam!! Jak w temacie - zapytanie kieruje do ludzi,którzy kupili rower online.Zwłaszcza chodzi mi o kwestie serwisowania. Nie dalej jak kilka dni temu wtoczyłem się do pobliskiego sklepu rowerowego,który z miny sprzedawcy wnioskując jak i z ogólnego nieładu tam panującego mógłby być z powodzeniem nazywany "chlewikiem". Gościu oznajmił mi,że oni nie serwisują sprzętów zakupionych online,w ramach gwary, co ubawiło mnie setnie po pachy,ale dało też trochę do myślenia. Chciałbym więc poznać opinię tych, którzy "popełnili" ten jakże ryzykowny manewr i za kilka ładnych złociszy mniej kupili sprzęcior w wirtualnym przybytku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grabo Napisano 25 Maja 2006 Udostępnij Napisano 25 Maja 2006 Nie bardzo rozumiem o co chodzi. Nikt nie może odmówić naprawy gwarancyjnej jeśli zobowiązał się do tego umową z klientem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krieg Napisano 25 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2006 Nie bardzo rozumiem o co chodzi. Nikt nie może odmówić naprawy gwarancyjnej jeśli zobowiązał się do tego umową z klientem. "Nie jarzysz o co chodzi, nie szkodzi ja nie kumam tego też a ktoś przelicza nasz cash" Situazione jest prosta. Kupuję towar online i powiedzmy po czterech miechach psuje mi się w rowerze przerzutka. O ile dobrze kumam to mam w łapie gware producenta na rok na osprzęt i powiedzmy trzy na ramę. Przecież nie wysyłam roweru znowu do miejsca gdzie go kupiłem lol ,aby mi naprawili jakiś badziew, ale idę do serwisu w moim jakże uroczym mieście,gdzie serwisują rowery tej marki , aby ktoś czeknąl mego bajka i ewentualnie dokonał naprawy,ale w ramach tej gwarancji. I tu spotykam się z odpowiedzią sprzedawcy jaką podałem - patrz post u góry. Między mną a gostkiem z tego rowerowego nie ma żadnej umowy, natomiast jego sklep powinien chyba respektować gware wydaną przez inny sklep (tu online) na rower marki którą sam sprzedaje i serwisuje tudzież jest przedstawicielem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grabo Napisano 26 Maja 2006 Udostępnij Napisano 26 Maja 2006 Okej, nie znam się na tym, ale po mojemu sprawa jest prosta. Jesli, jak mowisz, masz gwarancje producenta, to ja masz niezaleznie od miejsca zakupu. Trzeba sie tylko dowiedziec przed zakupem jak to jest, albo zapytac w jakiejs instytucji zajmujacej sie prawami konsumentów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jurasek Napisano 26 Maja 2006 Udostępnij Napisano 26 Maja 2006 wtoczyłem się do pobliskiego sklepu rowerowego,który z miny sprzedawcy wnioskując jak i z ogólnego nieładu tam panującego mógłby być z powodzeniem nazywany "chlewikiem". poszukaj u producenta najbliższego autentycznego serwisu każdy może na swoim "chlewie" przywiesić plakat znanej firmy i udawać ważniaka pozdrower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uuk Napisano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2006 Ja kupiłem rower na allegro. Nowy, na gwarancji. Sklep w moim mieście (autoryzowany dealer meridy) nie ma żadnych problemów z akceptowaniem warunków gwarancji. na razie tylko pytałem, a jak będzie to się zobaczy kiedy trzeba będzie wykonać jakąś naprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamykyo Napisano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2006 tak samo jest z Krossem co prawda nie kupiłem go nie w necie tylko w sklepie na drugim końcu miasta Ale np pierwszy przegląd wykonałem w najbliższym sklepie (za darmo) i to samo jest z naprawą, każdy sprzedawca który podpisał umowe z producentem ma obowiązek uznawać gware niezależnie gdzie kupiłeś rower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Herr_Artur Napisano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2006 Ja natomiast zakupiłem sprzęt gdzieś na wysokości Krakowa, już nie pamiętam i spokojnie serwisowałem u siebie we wrocku w autoryzowanym sklepie. Bynajmniej pierwszy przegląd gwarancyjny kosztował mnie 50 pylonów i nie ważne czy bym oddał moją rybcię w miejscu kupna czy u siebie. Ale tak chyba jest z droższym sprzętem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Platek Napisano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2006 a jak jest jeśli kuppuje się częsci za granicą? można je serwisować na gwarancji w Polszy? Czy musi byc jakas specjalna międzynarodowa gwarancja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Herr_Artur Napisano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2006 Logicznie rzecz biorąc to model roweru lub cześć zakupiona w firmowym sklepie za granicą będące też w sprzedaży na naszym rynku powinna być serwisowana. Najlepiej skrobnąć @ z zapytaniem do jakiegoś sklepu za granicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twardy Napisano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2006 no dobra ale jak sklep czy serwis moze robic naprawe gwarancyjna na czesci lub czesciach ktore moga sie zluzyc podczas eksploatacji, z tego co wiem to takie naprawy sa platne a gwara to pic na wode zeby klientowi oczy zamydlic pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.