Mod Team Pixon Napisano 3 Kwietnia 2014 Mod Team Napisano 3 Kwietnia 2014 Zacieram ręce i czekam z niecierpliwością na ostateczną wersję
Miloniu Napisano 5 Kwietnia 2014 Autor Napisano 5 Kwietnia 2014 Też się nie mogę doczekać Rama została dzisiaj polakierowana i sobie schnie :) Zdjęć brak bo za dużo lakieru się w powietrzu unosiło :D
Miloniu Napisano 6 Kwietnia 2014 Autor Napisano 6 Kwietnia 2014 Powoli składam, marnie idzie bo rano na rowerze trzeba pojeździć a wieczorem pobiegać Jedno zdjęcie i światło kiepskie:
Mod Team Pixon Napisano 7 Kwietnia 2014 Mod Team Napisano 7 Kwietnia 2014 Liczyłem, że coś z kolorem poszalejesz, jakaś wiśnia na torcie, lub błękit nieba, a może coś z metalicznego.
Miloniu Napisano 7 Kwietnia 2014 Autor Napisano 7 Kwietnia 2014 Właśnie nie chciałem kolorowego, jest biała perła i dojdą tylko jeszcze naklejki.
Miloniu Napisano 13 Kwietnia 2014 Autor Napisano 13 Kwietnia 2014 Można powiedzieć, że renowacja zakończona (brak naklejek, podobno już się robią). Pozostało tylko ustawienie końcowe siodełka i kierownicy ale to już w trasie podczas testów. Osobiście jestem zadowolony z efektu, cały rower jak na zdjęciu waży dokładnie 10,4 kg.
Mod Team Pixon Napisano 14 Kwietnia 2014 Mod Team Napisano 14 Kwietnia 2014 Wygląda bardzo dobrze! Pro robota, ...tylko ten kolor ramy
Miloniu Napisano 17 Kwietnia 2014 Autor Napisano 17 Kwietnia 2014 Zdjęcia zrobione kalkulatorem, więc kolory jakieś takie przekłamane wyszły Biały, to biały perłowy Temat chyba można w sumie zamknąć, renowacja skończona, rower jeździ aż miło, więc nic więcej nie zostało.
Miloniu Napisano 13 Maja 2014 Autor Napisano 13 Maja 2014 Jeździ się inaczej niż na crossie :D o wiele szybciej i mniej wygodnie (lata robią swoje). Z tyłu jest kaseta UG 7 rzędowa.
adrionn Napisano 13 Maja 2014 Napisano 13 Maja 2014 (edytowane) Jeździ się inaczej niż na crossie o wiele szybciej Właśnie też się o tym przekonałem i zachorowałem na szosówkę Szkoda że u mnie tylko 5 rzędów siedzi Edytowane 13 Maja 2014 przez adrionn
Miloniu Napisano 25 Maja 2014 Autor Napisano 25 Maja 2014 Po wielu przejazdach (najdłuższy dystans 162km) stwierdzam, że jednak muszę zmienić kierownicę na zwykłego baranka - ta na długie wypady się nie nadaje, przynajmniej dla mnie Mam dwa pytania do znawców tematu: 1. za ile można sprzedać obecną kierownicę (bycze rogi) ? 2. Jakiego baranka szukać, tzn nie chcę chińskiego za 30zł ale 500zł to też będzie za dużo , może macie jakieś godne uwagi firmy ? Może ktoś chce się zamienić ?
Kiciok Napisano 25 Maja 2014 Napisano 25 Maja 2014 Witam. Ramę i widełki malowałeś sam? Możesz napisać jaką metodą i jakie koszta wyszły?
adrionn Napisano 25 Maja 2014 Napisano 25 Maja 2014 Po wielu przejazdach (najdłuższy dystans 162km) No to już ładnie, i jak wrażenia w porównaniu do jazdy crossem ?
Miloniu Napisano 25 Maja 2014 Autor Napisano 25 Maja 2014 No to już ładnie, i jak wrażenia w porównaniu do jazdy crossem ? O wiele wyższa średnia przejazdu 28km/h , na crossie to od 24/km do 25km/h przy takim dystansie osiągałem. Witam. Ramę i widełki malowałeś sam? Możesz napisać jaką metodą i jakie koszta wyszły? Tak, wszystko robiłem sam. Malowałem tak jak lakieruje się samochód, ponieważ mam w tym doświadczenie. Na początek oczyszczenie do gołej blachy, odtłuczenie i na to podkład antykorozyjny. Potem już tylko baza i clar. Koszta tak mniej więcej: podkład Novola 2x 26zł baza Novola 300ml 92zł clar miałem swój (został mi po lakierowaniu elementów) do tego musisz doliczyć koszt zmywacza silikonowego, papierów ściernych, rozpuszczalników itp. Ja to wszystko miałem, dlatego robiłem sam i nie wyszło tak drogo.
Rekomendowane odpowiedzi