Brugi Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 Hej Mam Manitou R7 Comp 80mm TPC ClickIT 2006 (chyba) i od jakiegoś czasu ucieka mi powolutku powietrze i to ciągle do 80psi (pompuje do 110/120psi) Zazwyczaj powietrze ucieka w terenie, jak rowerek stoi bezczynnie to trzyma Denerwuje mnie już to pompowanie co tydzień... Byłem w serwisie WORBIKE w Legnicy i tam powiedzieli mi żebym znalazł jakiś sklep gdzie mogą być go niego części bo to dość stary widelec, szef sklepu zapytał się też mnie czy on ma "kartridże" w środku czy coś innego... - ja się tam nie znam :PP Więc gdzie znajdę jakieś części do niego? I jest jeszcze w sieci jakiś manual do niego żeby sprawdzić co on tam w środku ma? Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 (edytowane) W tym amorze nie ma żdnego kartridża, komora powietrzna jest w goleni, jeśli ucieka powietrze, to wypadało by wymienić co najmniej oring na tłoku (ten czarny na zdjęciu) : http://roweryokey.pl/tlok-powietrzny-r7.html Ewentualnie kupić cały tłok, możliwe, że wytarła się goleń wewnątrz (w miejscu gdzie pracuje tłok), wtedy właśnie powietrze uciekało by podczas pracy a w czasie postoju nie, jeśli nastąpiło wytarcie wtedy trzeba szukać goleni dolnych .... Podejrzewam też, że w komorze powietrznej nie ma oleju (a powinien być), wypadało by go tam dolać (po dolaniu powietrze przez jakiś czas nie powinno uciekać). Możesz też poczytać to (manual ), pręt kompresji jest inny (trochę inny system powietrzny), ale pozostałe uwagi co do tłoka i oleju aktualne : http://mtbikes.pl/artykuly/warsztat/serwis-amortyzatora-manitou-skareb-comp-air-2005-r-z-tlumieniem-tpc/#.UkxLBxCf4lo Tutaj manual w innym języku z numerami części : http://www.manitoumtb.com/assets/Service%20Manuals/2006%20Manitou%20Fork%20Service%20Manual.pdf Edytowane 2 Października 2013 przez Rulez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brugi Napisano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2013 (edytowane) Dzięki wielkie! Z tego co pamiętam to olej był wymieniamy z jakieś 3-4 a może nawet 5 lat temu więc zaczne od oleju Jeszcze raz dziękuje Edytowane 2 Października 2013 przez Brugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Obes Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 (edytowane) Nieźle rozpisane ... Edytowane 2 Października 2013 przez Obes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 , jeśli nastąpiło wytarcie wtedy trzeba szukać goleni dolnych .... Autopoprawka, oczywiście jeśli nastąpiło wytarcie to goleni górnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brugi Napisano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2013 To akurat załapałem że chodzi o górne Ale wątpię aby były w aż tak tragicznym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 (edytowane) Tak ?, no to poczytaj : http://www.forumrowerowe.org/topic/142270-amortyzator-konwesja-manitou-minute-it-na-minute-dual-air/ Oczywiście nie życzę, żeby to były golenie ... Edytowane 2 Października 2013 przez Rulez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brugi Napisano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2013 Nie strasz mnie nawet bo tych goleni już chyba nigdzie nie dostane Po czymś można poznać że już są przetarte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 Po zajrzeniu do środka, anoda była by wytarta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brugi Napisano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2013 (edytowane) Jestem pewien że to na pewno nie to Amorek nigdy nie katowany i ma przejechane kilka tysi dopiero Ale zobaczymy jutro Edytowane 2 Października 2013 przez Brugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 Jak napisałem, nie życzę, ale to wcale nie musi być kwestia katowania czy dużego przebiegu tylko np. wadliwie wykonanego tłoka lub goleni . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brugi Napisano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2013 (edytowane) Ok umówiony jestem na poniedziałek to zajrzą do niego. Dzięki Można zamknąć Edytowane 3 Października 2013 przez Brugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 3 Października 2013 Udostępnij Napisano 3 Października 2013 Myślałem, że sam zajrzysz ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brugi Napisano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2013 Nie chce mi się w tym grzebać jedynie co moge rozebrać to jakiegoś XCRa ) Nie znam się na tym i tez nie mam narzędzi.. Za darmo mi zrobią jako stały klient więc trzeba korzystać ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Może awaryjnie zdejmij oring z tłoka i daj tam paseczek taśmy klejącej, po czy załóż ponownie oring. Minimalnie zwiększy się średnica i powietrze powinno przestać uciekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.