Marcint96 Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 Witam, Dopadło mnie COŚ... Jako iż nie jestem zwolennikiem lekarzy,nie byłem w przychodni tylko od razu skierowałem się po tabletki na gardło, witaminę C, ciepłą herbatę z miodem i cytryną i rosołek W sobotę trochę przesadziłem, i zaczęło się od bólu gardła... Aktualnie mamy wtorek, gardło boli mniej,praktycznie wcale, ale pozostał suchy kaszel spowodowany wcześniejszym podrażnieniem gardła. Po za tymi objawami nie mam żadnych innych dolegliwości takich jak katar czy gorączka. A rozchodzi się o to, że ostatni raz siedziałem na rowerze(mam na myśli trening w terenie, a nie wypad do sklepu po bułki) we wtorek 24.09. W środę i piątek byłem na basenie. Od tego czasu nie robię nic, zero wysiłku itd. tematu by nie było gdyby nie maraton w niedzielę 06.10. Chciał bym zająć jak najlepsze miejsce ale ze względu tygodniowej przerwy od roweru, która przeciągnie się pewnie do czwartku/piątku, może być nie ciekawie. I stąd moje pytanie, czy wskazane jest,aby pojeździł w czasie choroby na rowerze stacjonarnym, poćwiczył trochę ? A może te kilkanaście dni, nie wiele zmieni w mojej sprawności na rowerze, i kondycji ? Dodam że od zeszłego roku(wrzesień) zrobiłem około 8000 km, połowa w terenie, jako zaplanowane treningi, reszta to przejażdżki na rozluźnienie albo wyprawy po około 100-150 km. Znalazłem taki artykuł w internecie, ale że ma on już 4 lata, to nie wiem czy się może coś nie zmieniło w pojmowaniu świata http://www.trener.pl/artykul94_Cwiczyc_czy_nie_cwiczyc_podczas_choroby_oto_jest_pytanie.html?offset=0 Pozdrawiam Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...