zienio Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 (edytowane) Witam Mam pytanie do znawców tematu, bo jestem w tym zielony. Czy to normalne, ze po serwisie amora- czyszczenie i wymiana olejów. Na górnych goleniach pozostaje odrobina oleju? Dodam że uszczelki kurzowe olejowe i gabki zmieniane jakies 12 miechow temu, od tego momentu nakręciłem moze z 3 tys. kilometrów max. Facet z serwisu twierdzi, że to normalne po serwisie, bo to olej z gąbeczek i po nasączeniu na full przez pewien czas troche oleju zostaje na goleniach. Fakt od serwisu zrobione może z 60 km i tego oleju pozostaje coraz mniej, jednak wydaje mi sie to troche dziwne. Jak to więc jest z tym olejem na goleniach po serwisie, ma byc ten olej czy golenie powinny byc suchutkie??? Edytowane 1 Października 2013 przez zienio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 Puszczać trochę oleju może. Ważne, żeby brud nie wchodził. Może dałeś dużo tego oleju to i długo potrwa zanim nie będzie już wyciekał i robił krążki na górnej goleni. Uginaj mocno amortyzator i wycieraj olej przed jazdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 1 Października 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Października 2013 Facet z serwisu twierdzi, że to normalne po serwisie, bo to olej z gąbeczek i po nasączeniu na full przez pewien czas troche oleju zostaje na goleniach. Można przyjąć,że ma rację - po pewnym czasie powinno to zaniknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ronina Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 Zgadzam sie jak wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...