zienio Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 (edytowane) Witam Mam pytanie do znawców tematu, bo jestem w tym zielony. Czy to normalne, ze po serwisie amora- czyszczenie i wymiana olejów. Na górnych goleniach pozostaje odrobina oleju? Dodam że uszczelki kurzowe olejowe i gabki zmieniane jakies 12 miechow temu, od tego momentu nakręciłem moze z 3 tys. kilometrów max. Facet z serwisu twierdzi, że to normalne po serwisie, bo to olej z gąbeczek i po nasączeniu na full przez pewien czas troche oleju zostaje na goleniach. Fakt od serwisu zrobione może z 60 km i tego oleju pozostaje coraz mniej, jednak wydaje mi sie to troche dziwne. Jak to więc jest z tym olejem na goleniach po serwisie, ma byc ten olej czy golenie powinny byc suchutkie??? Edytowane 1 Października 2013 przez zienio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 Puszczać trochę oleju może. Ważne, żeby brud nie wchodził. Może dałeś dużo tego oleju to i długo potrwa zanim nie będzie już wyciekał i robił krążki na górnej goleni. Uginaj mocno amortyzator i wycieraj olej przed jazdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 1 Października 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Października 2013 Facet z serwisu twierdzi, że to normalne po serwisie, bo to olej z gąbeczek i po nasączeniu na full przez pewien czas troche oleju zostaje na goleniach. Można przyjąć,że ma rację - po pewnym czasie powinno to zaniknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ronina Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 Zgadzam sie jak wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 2 Października 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Października 2013 Jak nie zniknie po liku set km to należy sie zacząć martwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobike Napisano 3 Października 2013 Udostępnij Napisano 3 Października 2013 Nie wiem czy oznaki dobrze nasmarowanego amortyzatora są powodem do zmartwień, u mnie jest tak samo, jak się da więcej oleju do dolnych goleni to dłużej zostawia ślady ale w moim przypadku nic się praktycznie nie dostaje pod uszczelki kurzowe a i one dłużej wytrzymają jak będą dobrze nasmarowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalSBK Napisano 3 Października 2013 Udostępnij Napisano 3 Października 2013 jako użytkownik RS'a z 2009 też potwierdzam że to normalne, nadmiar oleju z gąbeczek wycieka. Aczkolwiek, gdy juz przestaje wyciekać to przed zjazdem kapie po kropelce oleju na lagi i rozcieram palcem. żeby uszczelki kurzowe miały lepsze smarowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.