Skocz do zawartości

[Amortyzator] Reba model 2009, pocenie sie goleni


zienio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie do znawców tematu, bo jestem w tym zielony.

Czy to normalne, ze po serwisie amora- czyszczenie i wymiana olejów.

Na górnych goleniach pozostaje odrobina oleju?

Dodam że uszczelki kurzowe olejowe i gabki zmieniane jakies 12 miechow temu, od tego momentu nakręciłem moze z 3 tys. kilometrów max.

 

Facet z serwisu twierdzi, że to normalne po serwisie, bo to olej z gąbeczek i po nasączeniu na full przez pewien czas troche oleju zostaje na goleniach.

Fakt od serwisu zrobione może z 60 km i tego oleju pozostaje coraz mniej, jednak wydaje mi sie to troche dziwne.

 

Jak to więc jest z tym olejem na goleniach po serwisie, ma byc ten olej czy golenie powinny byc suchutkie???

 

 

 

Edytowane przez zienio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy oznaki dobrze nasmarowanego amortyzatora są powodem do zmartwień, u mnie jest tak samo, jak się da więcej oleju do dolnych goleni to dłużej zostawia ślady ale w moim przypadku nic się praktycznie nie dostaje pod uszczelki kurzowe a i one dłużej wytrzymają jak będą dobrze nasmarowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...