nonamed Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 Witam, poszukuję jakiegoś serwisu w Warszawie, który 'zna się' na piastach DT Swiss i robi porządnie ZTR-y. Gdzie można zarówno oddać koło do nacentrowania i mieć pewność że zrobią to profesjonalnie jak i na przegląd piasty etc. Dzięki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 bicykleta.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sivydym Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 Piasty DT Swissa serwisuje "punkxtr" z forum lb, a że Grzegorz "trochę" się ściga to wie co robi. punkxtr.blox.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bikergonia Napisano 1 Października 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Października 2013 Piasty DT Swissa serwisuje "punkxtr" z forum lb, a że Grzegorz "trochę" się ściga to wie co robi. punkxtr.blox.pl owszem Grześ się ścigał i to z sukcesami i ma wyjątkowo dużą wiedzę w tym temacie ale pracuje też zawodowo więc mam wątpliwości czy będzie serwisował wszystkim chętnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Punkxtr Napisano 3 Października 2013 Udostępnij Napisano 3 Października 2013 Dziękuję za dobre słowo ;-) Piastami jak najbardziej mogę się zająć, jeśli ich właściciel sobie tego życzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nonamed Napisano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2013 240s mają dopiero przebieg 6000km, więc chyba nie wymagają jeszcze ingerencji ? Toczą się gładko, żadnych niepokojących oznak nie zauważyłem. Ale dajcie znać po jakim przebiegu warto do nich zajrzeć . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Punkxtr Napisano 3 Października 2013 Udostępnij Napisano 3 Października 2013 Pytanie, w jakich warunkach jeździły. Po 6000 km. na pewno warto wyczyścić i nasmarować Star Ratchet, oraz odkręcić nakrętkę blokującą dostęp do łożyska wewn. korpusu piasty, skontrolować jego stan, oraz nanieść smar na gwint. DT fabrycznie daje tam bardzo wodnisty smar, przez co szybko jest wymywany i często robi się spiek, znacznie utrudniając późniejszy serwis. To akurat zalecam zrobić od razu po kupnie piast z syst. Star Ratchet. Same łożyska po takim przebiegu raczej są w porządku, choć nie ma co ferować wyroków, bo różne dziwne rzeczy już widziałem. Poniżej przykłady moich serwisów: https://plus.google.com/photos/112192291373097998568/albums/5894969033306996849?banner=pwa (DT 190 ceramic) https://plus.google.com/photos/112192291373097998568/albums/5880452903859312769?banner=pwa (DT 240s) https://plus.google.com/photos/112192291373097998568/albums/5843026284395048001?banner=pwa&authkey=CKGPqIOUh4DJtwE (Magura) Przy okazji wrzucam zdjęcie oryginalnych narzędzi DT, których używam, bo widziałem już wiele "ciekawych" sposobów radzenia sobie z ich brakiem w serwisach: https://plus.google.com/photos/103858686030761699233/albums/5832169627349159089/5832169634668084850?banner=pwa&pid=5832169634668084850&oid=103858686030761699233 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nonamed Napisano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2013 Pytanie, w jakich warunkach jeździły. Po 6000 km. na pewno warto wyczyścić i nasmarować Star Ratchet, oraz odkręcić nakrętkę blokującą dostęp do łożyska wewn. korpusu piasty, skontrolować jego stan, oraz nanieść smar na gwint. DT fabrycznie daje tam bardzo wodnisty smar, przez co szybko jest wymywany i często robi się spiek, znacznie utrudniając późniejszy serwis. To akurat zalecam zrobić od razu po kupnie piast z syst. Star Ratchet. Same łożyska po takim przebiegu raczej są w porządku, choć nie ma co ferować wyroków, bo różne dziwne rzeczy już widziałem. Poniżej przykłady moich serwisów: https://plus.google.com/photos/112192291373097998568/albums/5894969033306996849?banner=pwa (DT 190 ceramic) https://plus.google.com/photos/112192291373097998568/albums/5880452903859312769?banner=pwa (DT 240s) https://plus.google.com/photos/112192291373097998568/albums/5843026284395048001?banner=pwa&authkey=CKGPqIOUh4DJtwE (Magura) Przy okazji wrzucam zdjęcie oryginalnych narzędzi DT, których używam, bo widziałem już wiele "ciekawych" sposobów radzenia sobie z ich brakiem w serwisach: https://plus.google.com/photos/103858686030761699233/albums/5832169627349159089/5832169634668084850?banner=pwa&pid=5832169634668084850&oid=103858686030761699233 Bębenek już ściągałem, czyściłem i smarowałem (używałem smaru łożyskowego/do piast Shimano). Widzę, że ten na Twoich zdjęciach od DT jest specjalny. Po wyczyszczeniu bębenka, ratchetów i przesmarowaniu koła 'tykają' znacznie ciszej, aż się zastanawiam czy nie za dużo dałem smaru... Natomiast o tej nakrętce o której wspominasz, szczerze nie mam pojęcia która to jest, rozumiem że potrzebny specjalny klucz żeby się tam dostać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Punkxtr Napisano 3 Października 2013 Udostępnij Napisano 3 Października 2013 Nie zaleca się stosowania innych smarów, bo zalepiają Star Ratchet. Do odkręcenia nakrętki potrzebny jest specjalny klucz, imadło serwisowe (mnie w karierze pękły 2 przy próbie odkręcenia tego pierścienia) i jakiś siłacz do pomocy ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.