olo21 Napisano 25 Maja 2006 Napisano 25 Maja 2006 Witam, wiem że takich tematów na forum jest sporo, przeczytałem już większośc z nich. NAdal mam jednak wątpliwości. Mianowicie: obecnie rozebrałem rower(celem malowania proszkowego). Stery w rowerze to 1" gwint. I właśnie co z nimi zrobić. Wymieniać na jakieś inne(jakie?) czy wymienić na te same ale nowe? Dodam że zamierzam do tego założyć jeszcze amor przedni. Słyszałem że stery nakręcane można zamienić na takie bez gwintu (chyba). POdsumowując: co mi radzicie? JEśli zmianę to napiszcie jak tego dokonać, na co zwrócić uwagę, może ktoś zapoda jakiś link z takimi sterami do kupienia? P.S. Znalazłem coś takiego: http://www.allegro.pl/item105516647_stery_pro_ahead_1.html, pytanie tylko jak to założyć i jak siędo tego montuje kierownice??
wookie Napisano 1 Czerwca 2006 Napisano 1 Czerwca 2006 Wiesz o tym ze amortyzator musi miec sterowke pod 1" ? , malo takich Na twoim miejscu pomyslal bym o nowej ramie jednak. Co do sterow to jak masz skrecane to widelec sztywny / badz nowy musial by miec sterowke z gwintem , wkladasz w to fajke ( mostek ) i do niej mocujesz kierownice . Jak kupisz amorek ze sterowka 1" ale gladka rura to wlasnei montujesz takie stery jak dales link - 1" ahead , nie skrecane i wtedy moze albo zakupic mostek 1" nie fajke , nakladany na sterowke. Patent 1" sterow jest juz mocno przestarzaly i ja bym myslal o nowej ramie. W okolicy 80-120 zl kupisz juz cos uzywanego przyzwoitego a okolo 180-200 zl sa nowe.
bikerman Napisano 1 Czerwca 2006 Napisano 1 Czerwca 2006 Ja bym jednak zainwestował w coś aluminiowego ze sterami 1 1/8 .... ahead nie ma co sie pchać w dodatkowe koszty zwiazane z tą ramą co wymieniłeś.....takie jest moje zdanie....
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.