Skocz do zawartości

[opony] uniwersalne opony 29x2.1


DIYaudioPawelS

Rekomendowane odpowiedzi

przeciez jazda rowerem nie jest obowiazkowa...podstawa to nie popadac w skrajnosci i zachowywac umiar zgodny nie tylko z mozliwosciami portfela, ale i wlasnym poziomem - lepiej wydawac na rozwijajace wyprawy w gory, niz przyslowiowe xtry, ktore maja sluzyc do jazdy po plaskich szutrowkach lub alejkach

 

a tani sport nie istnieje, jak juz to oplacalny, np pilka nozna, gdzie amatorzy nawet w polskiej lidze zarabiaja sympatycznie

Edytowane przez nabial
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwszy kurs do pracy na nowych oponach zaliczony

niestety nie za szybko bo sobie krzywde zrobilem...

 

nadal 2,5bara, szumi mniej niz fabryczne opony, slychac wyraznie ze opona przysiada jak depne na pedal, ale wolne to one wcale nie sa ;)

 

zapowiada sie sloneczny weekend to moze uda mi sie je przetestowac w terenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj troche wiecej jezdzilem po miescie

wracajac do domu zajechalem napompowac opony do 3,5bar

jest szybciej, "przysiadanie" opony przy pedalowaniu wcale sie nie zmneijszylo, ale za to komfort sie zmniejszyl

 

roznica w szybkosci nie jest tak duza jak na poprzednich oponach. smialo moge wrocic do 2,5-2,7bar ;)

 

przy 2,5bar zauwazylem jedna wade. w zakrecie zablokowalem tylne kolo - katapulta :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w zestawieniu opon przód do tyły lepiej z przodu mieć większą oponę np. 29x2.3 a z tyłu mniejszą 29x2.2 lub 29x2.0?

Tak, ważne jest żeby była większa przyczepność z przodu, bo to ona decyduje o twoim bezpieczeństwie. Nigdy na odwrót. Napęd możesz z łatwością dociążyć, kiedy będzie ci mielić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...