DIYaudioPawelS Napisano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2013 coraz czesciej odnosze wrazenie ze kupno roweru wcale nie bylo duzo tansze niz zakup samochodu... czesci nie sa tanie, aksesoria tez nie, a odpowiednie ubranie sie na rower to wydatek calej mojej wyplaty :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 19 Października 2013 Udostępnij Napisano 19 Października 2013 (edytowane) przeciez jazda rowerem nie jest obowiazkowa...podstawa to nie popadac w skrajnosci i zachowywac umiar zgodny nie tylko z mozliwosciami portfela, ale i wlasnym poziomem - lepiej wydawac na rozwijajace wyprawy w gory, niz przyslowiowe xtry, ktore maja sluzyc do jazdy po plaskich szutrowkach lub alejkach a tani sport nie istnieje, jak juz to oplacalny, np pilka nozna, gdzie amatorzy nawet w polskiej lidze zarabiaja sympatycznie Edytowane 19 Października 2013 przez nabial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIYaudioPawelS Napisano 23 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2013 pierwszy kurs do pracy na nowych oponach zaliczony niestety nie za szybko bo sobie krzywde zrobilem... nadal 2,5bara, szumi mniej niz fabryczne opony, slychac wyraznie ze opona przysiada jak depne na pedal, ale wolne to one wcale nie sa zapowiada sie sloneczny weekend to moze uda mi sie je przetestowac w terenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIYaudioPawelS Napisano 24 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2013 dzisiaj troche wiecej jezdzilem po miescie wracajac do domu zajechalem napompowac opony do 3,5bar jest szybciej, "przysiadanie" opony przy pedalowaniu wcale sie nie zmneijszylo, ale za to komfort sie zmniejszyl roznica w szybkosci nie jest tak duza jak na poprzednich oponach. smialo moge wrocic do 2,5-2,7bar przy 2,5bar zauwazylem jedna wade. w zakrecie zablokowalem tylne kolo - katapulta :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 to twoje przysiadanie na 3,5 bara tj brak sztywnosci ramy lub kol, albo obu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIYaudioPawelS Napisano 24 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2013 to twoje przysiadanie na 3,5 bara tj brak sztywnosci ramy lub kol, albo obubardzo ciekawa teoria...a mi chodzi raczej o zjawisko "uginania" sie opon podczas naciskania pedalow i ma to raczej zwiazek z bieżnikiem niz z cisnieniem w oponie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 mysle, ze szczegolnie saguaro ma na tyle twardy, niski i gesty bieznik, ze tym bardziej moja teoria ma szanse byc faktem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIYaudioPawelS Napisano 25 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2013 mozesz wyjasnic dlaczego tak ma sie dziac? spotkalem dzisiaj zawodowcow na treningu. ucieszylem sie widzac ze maja takie same opony i mocno je chwala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JanTek Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 Czy w zestawieniu opon przód do tyły lepiej z przodu mieć większą oponę np. 29x2.3 a z tyłu mniejszą 29x2.2 lub 29x2.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qrczakzul Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 Czy w zestawieniu opon przód do tyły lepiej z przodu mieć większą oponę np. 29x2.3 a z tyłu mniejszą 29x2.2 lub 29x2.0? Tak, ważne jest żeby była większa przyczepność z przodu, bo to ona decyduje o twoim bezpieczeństwie. Nigdy na odwrót. Napęd możesz z łatwością dociążyć, kiedy będzie ci mielić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 * - o ile rozmawiamy o tym samym modelu jesli np na przod dasz geaxa gato 1,9 a na tyl saguaro 2,2 i jeszcze jezdzisz na sztywniaku to ma to jak najbardziej sens - tylek bedzie mial wiecej komfortu, a przod dalej bedzie mial przewage trakcyjna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 9 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 Mam Gato 2.3 z przodu. O ile w błocie spisuje się super, to niestety na kamieniach lata jak chce - ma według mnie zbyt niskie boczne klocki. Opory sa dla mnie akceptowalne ze wzgledu na to, że rower mało po asfalcie jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi