nabial Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 @@Mario3m, 1 zestaw na bogato, szybki i sprawdzi sie w kazdych warunkach w xc/trail, 2 to taka 1 z przedluzona zywotnoscia i wytrzymaloscia kosztem wagi i troche oporow toczenia, a 3 to zly pomysl - nie jestem zwolennikiem 2 identycznych opon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mario3m Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 @@Mario3m, 1 zestaw na bogato, szybki i sprawdzi sie w kazdych warunkach w xc/trail, 2 to taka 1 z przedluzona zywotnoscia i wytrzymaloscia kosztem wagi i troche oporow toczenia, a 3 to zly pomysl - nie jestem zwolennikiem 2 identycznych opon To jeszcze pytanie dodatkowe wersja Evo czy Performance opon Schwalbe, chodzi mi o łatwość uszczelniania mleczkiem i czy warto dokładać do Snakeskina w przypadku Racing Ralphów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 ss trzyma nawet bez mleka, ale decyzja o nim wynikac powinna z priorytetu waga vs wytrzymalosc perfo nie mialem przyjemnosci uszczelniac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg00 Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 czy warto dokładać do Snakeskina w przypadku Racing Ralphów? To zależy od szcęścia Ja na evo przejechałem pare sezonów bez problemów, w tym rozciąłem dwie stąd zamówiłem snakeskin'y, (ale bez entuzjazmu) Waga większa ok 80 gram, nie ma problemów z usczelnieniem - teoretycznie można nalać ciut mniej mleczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIYaudioPawelS Napisano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2013 Jest wypłata - pora wybierać opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIYaudioPawelS Napisano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2013 zdecydowalem sie na geax saguaro z ogloszenia na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LoveBeer Napisano 11 Października 2013 Udostępnij Napisano 11 Października 2013 (edytowane) jak nie jezdzisz po mokrym i sie nie scigasz saguaro bedzie dobrym wyborem - przede wszystkim to sa pancerne opony (i chyba wogole geax taki robi, bo nawet moj lysy mezcal ktory przejechal w tym roku wszystko, lacznie z korbielowem, piwniczna i istebna nawet nie mial ochoty na zaden defekt ) - a do tego saguaro sa dosc zywotne. a tak na marginesie - nie ma opon uniwersalnych - a jak takie sa to sa do niczego (bo jak cos jest do wszystkiego...) ps: ja o ikonach nasluchalem sie MNOSTWO pozytywow - lekkie, szybkie, swietny grip nawet po mokrym (oczywiscie bez techniki sie nie obejdzie), ale moj kumpel z ktorym najwiecej jezdze przecial (w sensie rozdarl bok na kilka cm) ikona na wyscigu (no bylo po kamieniach przyznaje) kiedy ten ikon mial moze ze 300km (edit - co ja gadam, mial max 150 ) przebiegu... Edytowane 11 Października 2013 przez LoveBeer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 11 Października 2013 Udostępnij Napisano 11 Października 2013 jak ma sie pecha to...ja w 1. dniu uzytkowania mocno rozcialem saguaro, niemniej jesli ktos rozwaza schwalbe ss to rzeczywiscie duzo tansza alternatywa, wcale nie gorsza jest geax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIYaudioPawelS Napisano 11 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2013 jak nie jezdzisz po mokrymjak pada caly dzien to do pracy jade autobusem, jak leje czasami to wyjscia nie mam i sie nie scigasz niestety pewien wypadek przekreslil takie mozliwosci na fabrycznych oponach mialem bardzo duzo dziur. chyba juz z 15x łatałem z tylu dętkę... wiec mam nadzieje ze tym razem bedzie lepiej zaplanowalem juz porownanie opon na sobote. tylko nie wiem czy testowac przod czy tyl? obu nie ma sensu bo z tylu mam prawie lysa opone :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIYaudioPawelS Napisano 17 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2013 opony dotarly niestety pogoda popsula plany na testy jak przestanie padac to nabijam 3,5bar i testuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 17 Października 2013 Udostępnij Napisano 17 Października 2013 czemu 3,5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIYaudioPawelS Napisano 17 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2013 bo na tylu jezdze na miescie - musze miec porownanie w takich samych warunkach jak pojade w las to lepiej spuszczac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GhOsTwrc Napisano 17 Października 2013 Udostępnij Napisano 17 Października 2013 ja na saguaro 2.2 wbijam 2.0 bar i to nie ma znaczenia czy lece na asfalcie czy w terenie . Jak dobije swiecej to nie odczuwam mniejszych oporow , za to komfort spada odbijam sie od wszystkiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qrczakzul Napisano 17 Października 2013 Udostępnij Napisano 17 Października 2013 (edytowane) Polać koledze, u mnie jest dokładnie to samo. Komfort taki że amora nie trzeba. Kiedyś waliłem cztery bary i średnie na asfalcie były takie same. Mniej powietrza nawet się przydaje na połatane drogi, rower leci jak po płaskim Edytowane 17 Października 2013 przez qrczakzul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIYaudioPawelS Napisano 17 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2013 ja na saguaro 2.2 wbijam 2.0 bardziwne, na oponie jest minimum 2,5 barJak dobije swiecej to nie odczuwam mniejszych oporow , za to komfort spada odbijam sie od wszystkiego. a to juz sprawdze faktycznie komfort by sie przydal :/ Kiedyś waliłem cztery bary i średnie na asfalcie były takie same.a tak z ciekawosci - ile wazysz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GhOsTwrc Napisano 17 Października 2013 Udostępnij Napisano 17 Października 2013 (edytowane) mam wersje TNT a tam jest 2.0bar a waze 100kg Edytowane 17 Października 2013 przez GhOsTwrc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIYaudioPawelS Napisano 17 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2013 ciekawe... az musze to przetestowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qrczakzul Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 Z ciuchami 70 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LoveBeer Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 ja ostatnio w komplecie mezcal+saguaro oba tnt mialem kolo 1.7-1.8 - wtedy to sie jezdzi ale mimo to przed ostatnimi zawodami (tydzien temu) dobilem do 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIYaudioPawelS Napisano 18 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2013 przejasnilo sie wiec biore rower... wychodze z bloku a tu znowu pada pojechalem na stacje benzynowa. okazalo sie ze jechalem na 1,5bar - nawet nie czulem jak przelecialem przez kraweznik nabilem do 2,5 na poczatek. wracajac wolno nie bylo... ale na testy poczekam jednak do bezdeszczowej pogody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GhOsTwrc Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 Nie masz w domu pompki i musisz na stacje jezdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIYaudioPawelS Napisano 18 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2013 a ty masz pompke z manometrem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 chyba kazda stacjonarna ma, wiec nie wiem skad to zdziwienie - jak ktos troche jezdzi to jest to wyposazenie niemal obowiazkowe, ew mozna kupic sam czujnik cisnienia, nie kosztuje majatku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIYaudioPawelS Napisano 18 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2013 ja mam najzwyklejsza reczna dlatego pompuje ile mi sie chce i jade na stacje... celowo zmienilem detki na wentyle samochodowe bo to wygodne, a stacje benzynowe sa przeciez wszedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg00 Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 chyba kazda stacjonarna ma Nic dodać nic ująć, pompka tzw serwisowa to podstawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi