Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

@@Mario3m, 1 zestaw na bogato, szybki i sprawdzi sie w kazdych warunkach w xc/trail, 2 to taka 1 z przedluzona zywotnoscia i wytrzymaloscia kosztem wagi i troche oporow toczenia, a 3 to zly pomysl - nie jestem zwolennikiem 2 identycznych opon 

Napisano

@@Mario3m, 1 zestaw na bogato, szybki i sprawdzi sie w kazdych warunkach w xc/trail, 2 to taka 1 z przedluzona zywotnoscia i wytrzymaloscia kosztem wagi i troche oporow toczenia, a 3 to zly pomysl - nie jestem zwolennikiem 2 identycznych opon 

 

 

To jeszcze pytanie dodatkowe wersja Evo czy Performance opon Schwalbe, chodzi mi o łatwość uszczelniania mleczkiem i czy warto dokładać do Snakeskina w przypadku Racing Ralphów?

Napisano

 

czy warto dokładać do Snakeskina w przypadku Racing Ralphów?

 

To zależy od szcęścia

Ja na evo przejechałem pare sezonów bez problemów, w tym rozciąłem dwie 

stąd zamówiłem snakeskin'y, (ale bez entuzjazmu)

Waga większa ok 80 gram, nie ma problemów z usczelnieniem - teoretycznie można nalać ciut mniej mleczka

Napisano (edytowane)

jak nie jezdzisz po mokrym i sie nie scigasz saguaro bedzie dobrym wyborem - przede wszystkim to sa pancerne opony (i chyba wogole geax taki robi, bo nawet moj lysy mezcal ktory przejechal w tym roku wszystko, lacznie z korbielowem, piwniczna i istebna nawet nie mial ochoty na zaden defekt ;)) - a do tego saguaro sa dosc zywotne.

 

a tak na marginesie - nie ma opon uniwersalnych - a jak takie sa to sa do niczego (bo jak cos jest do wszystkiego...)

 

ps: ja o ikonach nasluchalem sie MNOSTWO pozytywow - lekkie, szybkie, swietny grip nawet po mokrym (oczywiscie bez techniki sie nie obejdzie), ale moj kumpel z ktorym najwiecej jezdze przecial (w sensie rozdarl bok na kilka cm) ikona na wyscigu (no bylo po kamieniach przyznaje) kiedy ten ikon mial moze ze 300km (edit - co ja gadam, mial max 150 :P) przebiegu...

Edytowane przez LoveBeer
Napisano

jak ma sie pecha to...ja w 1. dniu uzytkowania mocno rozcialem saguaro, niemniej jesli ktos rozwaza schwalbe ss to rzeczywiscie duzo tansza alternatywa, wcale nie gorsza jest geax

Napisano

 

jak nie jezdzisz po mokrym

jak pada caly dzien to do pracy jade autobusem, jak leje czasami to wyjscia nie mam

 

 

i sie nie scigasz

niestety pewien wypadek przekreslil takie mozliwosci :(

 

 

na fabrycznych oponach mialem bardzo duzo dziur. chyba juz z 15x łatałem z tylu dętkę...

wiec mam nadzieje ze tym razem bedzie lepiej ;)

 

 

zaplanowalem juz porownanie opon na sobote. tylko nie wiem czy testowac przod czy tyl? obu nie ma sensu bo z tylu mam prawie lysa opone :/

Napisano

 ja na saguaro 2.2 wbijam 2.0 bar i to nie ma znaczenia czy lece na asfalcie czy w terenie . Jak dobije swiecej to nie odczuwam mniejszych oporow , za to komfort spada odbijam sie od wszystkiego.

Napisano (edytowane)

Polać koledze, u mnie jest dokładnie to samo. Komfort taki że amora nie trzeba. Kiedyś waliłem cztery bary i średnie na asfalcie były takie same. Mniej powietrza nawet się przydaje na połatane drogi, rower leci jak po płaskim

Edytowane przez qrczakzul
Napisano

 

ja na saguaro 2.2 wbijam 2.0 bar

dziwne, na oponie jest minimum 2,5 bar

Jak dobije swiecej to nie odczuwam mniejszych oporow , za to komfort spada odbijam sie od wszystkiego.

a to juz sprawdze ;)

 

faktycznie komfort by sie przydal :/ 

 

 

Kiedyś waliłem cztery bary i średnie na asfalcie były takie same.

a tak z ciekawosci - ile wazysz? 
Napisano

przejasnilo sie wiec biore rower... wychodze z bloku a tu znowu pada :(

pojechalem na stacje benzynowa. okazalo sie ze jechalem na 1,5bar - nawet nie czulem jak przelecialem przez kraweznik :D

nabilem do 2,5 na poczatek. wracajac wolno nie bylo... ale na testy poczekam jednak do bezdeszczowej pogody

Napisano

chyba kazda stacjonarna ma, wiec nie wiem skad to zdziwienie - jak ktos troche jezdzi to jest to wyposazenie niemal obowiazkowe, ew mozna kupic sam czujnik cisnienia, nie kosztuje majatku

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...