Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, pytanie kieruje przede wszystkim do posiadaczy amortyzatora Suntour XCR RL. Kiedy blokujecie amorka mimo wszytko ugina się? u mnie na jakieś 1-1.5cm a z tego co pamiętam nie było tak wcześniej.....naciągałem linke ale to nie to. Przejechałem na nim jakieś 3tys km i się zastanawiam czy to po prostu zużycie czy da się coś z tym zrobić....dodam jeszcze że co jakieś 300km pryskam go brunoxem. Pozdrawiam

Napisano

Akurat w przypadku tego typu "amortyzatorów", brunox jest konieczny, poprawia pracę, mój LO mało co się ugina na sucho, posmaruję brunoxem, od razu lepiej.
A najlepiej jest wyjąć sprężynę, i wywalić elastometr.
A tak do tematu, to normalne że lekko ugina się podczas zablokowanego skoku.
 

Napisano

Puklus, a może zamiast pręta wystarczy przetrzeć papierem ściernym golenie, powinno sprawić że nie będzie się uginać jakoś niekontrolowanie, a i nie będzie jak głupi odbijał.

  • Mod Team
Napisano

Każda metoda jest dobra, która prowadzi do celu, jednak tłumik tak działa bo tak został zaprojektowany a został tak, by sie nie uszkodzić gdy użytkuje go nie do końca obeznany użytkownik. Odnośnie odbijania jak głupi, człowiek wymyślił coś co sie zwie rebound :P no ale nie każdy widelec go ma niestety.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...