Tobe49 Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 Witam, niedawno zacząłem swoją przygodę z rowerem szosowym i mam taki oto dylemat. Ciężko przyzwyczaić mi się do klamek hamulca umieszczonych klasycznie, mniej więcej na środku barana, ponieważ często jeżczę trzymając wyprostowane ręce przy mostku i wtedy np. nagłe wyjechanie samochodu z bocznej ulicy skończy się dla mnie nieciekawie. Znalazłem rozwiązanie które wygląda tak : http://s6.ifotos.pl/img/356027437_nsnppqn.jpeg ale nigdzie nie mogę znaleźć takich klamek, poza jedną parą na allegro która wyniesie mnie 60zł, a są używane dość mocno i nigdy nie wiadomo jak to z takimi jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 Zdjęcie się nie odpala. Jeśli chodzi o klamki zamontowane przy mostku to produkuje takie Cane Creek i Tektro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 Nie jestem ekspertem w sprawie szosowych rowerów, ale wydaje mi się, że potrzebujesz przełajowych klamek hamulca. O coś takiego: http://allegro.pl/klamki-hamulcowe-promax-przelajowe-ostre-kolo-fix-i3562793165.html Montuję się to na środku kierownicy przy mostku właśnie w górnym chwycie w rowerach przełajowych tak jakby na lince między częściami pancerza. Klamka po naciśnięciu zsuwa pancerz z linki napinając ją i w ten sposób hamuje. Będziesz musiał kroić pancerz i owijać kierownicę od nowa, ale chyba jest sens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek0909 Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 Działające zdjęcie: http://www.s6.ifotos.pl/img/356027437_nsnppqn.jpeg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 Owijki nie trzeba ściągać ani nawijać od nowa - wystarczy przeciąć pancerz hamulcowy tuż przy jej końcu, jeśli pancerz biegnie z przodu kierownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 skoro to szosa to nie lepiej nauczyc sie chwytu kierownicy dedykowanego pod ten typ roweru ? zakladam, ze klamki w szosowkach z jakiegos powodu sa tak a nie inaczej montowane. pochwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.