Greg00 Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 Jak w temacie Mam obręcze ztr crest pod duże koła 29 ale tu nie powninno być różnicy Obecnie używam taśmy 21mm jedank na stronie producenta istnieje informacja: "Fully tubeless compatible with the 21mm yellow tape or the 25mm yellow tape and valve stem." ma ktoś doświadczenia z taśmą 25mm przy tych obręczch ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pulse Napisano 29 Października 2013 Udostępnij Napisano 29 Października 2013 Odgrzewam, jaka tasma do ZTR Arch EX 29, 21 czy 25mm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pulse Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 znalazlem odpowiedz: "We recommend the 21mm yellow tape for the Olympic, Alpine and Alpha 340 rims, as well as any other narrow rims (under 23mm external width). It will also fit wider rims, but it's better for the tape to come very slightly up the sidewalls of the rim to avoid it being lifted by the tyre bead and allowing air and liquid to get under the tape. For the ZTR355 and Crest rims, NoTubes recommend either the 21 or 25mm tape; we say go with the 25mm, it seals the rim better and more reliably. All other NoTubes rims (Podium, Arch, Flow) always use 25mm tape." Do Arch biore 25mm, co Cresta pewnie tez bym bral taka bo z tego co pisza powyzej, pewniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 31 Października 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 31 Października 2013 Mam 21mm w Crestach, zero problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 za to z 25mm sa problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 1 Listopada 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 Jakiego typu? Może cos więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 tasmy nie idzie prawidlowo przykleic do obreczy, w rezultacie w duzej mierzy 'wisi' ona, zamiast trzymac sie, a to nie sluzy trwalosci, tasma zachodzi na ranty, zawija sie i ostatecznie wymagala w moim przypadku docinania nozykiem do tapet, co jest srednia przyjemnoscia, ktora dodatkowo wymaga pewnej reki w ogole nie rozumiem, jak mozna proponowac 25mm do obreczy, ktora nawet nie ma tyle zewnetrznie, no ale firmy rowerowe nie takie patenty potrafia przeforsowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pulse Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 tu -> montuje chyba 25mm na obreczy 21.4mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Placek Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 Panowie jako że dyskusja idzie o Crestach zadam może przewrotne i lamerskie pytanie. Śmiagam na Crestach 29 po staremu "z detką". Mam RR na tyle i RoRo na przodzie. Czy jest w ogóle opcja by Cresty mogły latać z oponami UST bez mleka? Jeżeli tak to czy schwalbe tu podchodzi - z tego co czytam na stronie schwalbe to żadna z ich opon nie jest UST? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
portege Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 Panowie jako że dyskusja idzie o Crestach zadam może przewrotne i lamerskie pytanie. Śmiagam na Crestach 29 po staremu "z detką". Mam RR na tyle i RoRo na przodzie. Czy jest w ogóle opcja by Cresty mogły latać z oponami UST bez mleka? Jeżeli tak to czy schwalbe tu podchodzi - z tego co czytam na stronie schwalbe to żadna z ich opon nie jest UST? Próbowałem taki zestaw jak Ty uszczelnić, czyli obręcz ZTR Crest + Schwalbe Racing Ralph i Rocket Ron Tubeless Ready.Niestety bez mleczka dość szybko gubił ciśnienie z Uszczelniaczem bez problemu. Możesz spróbować, może Tobie się uda:) Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2 Co do taśmy - u mnie 21mm. Śmiga bez problemu:) Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 Tylko że kolega pyta o UST a nie o tubeless ready. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
portege Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 Toż to właśnie odpowiedziałem, że próbowałem z tego zestawu zrobić UST tylko nie dało rady:( Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 12 Grudnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 Kolego, dalej nie łapiesz. Opona TL Ready a UST to różnica. UST ma dodatkową wkładkę kauczukową zapobiegającą uciekaniu powietrza, jest sporo cięższa. Schwalbe nie ma już w tej chwili na swojej stronie w ofercie typowych UST ale inne firmy nadal je robią. Rant opon TL Ready jes wzmocniony w stosunku do dętkowych wersji ale miałbym pewne wątpliwości czy identyczny z normalnym UST, nie powinno być problemu raczej, sama opaska i wentyl raczej nie puszczają powietrza więc teoretycznie nie ma przeciwskazań. Jednak rant opon ust o ile mnie pamięć nie myli jest ciut masywniejszy od zwykłych "ready" a ścianki obręczy ztr mają obniżony profil, więc też bym się zastanawiał czy wszystko gra na 100% nim kupiłbym oponę za ponad 100zł sztuka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
portege Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 Maniak masz rację. Chyba jestem trochę zmęczony bo do końca nie zrozumiałem. Jednakże chciałem pomóc...Pozdrawiam:) Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.