Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

 

Nie mogłem edytować postu, więc wrzucam jeszcze raz z dodanymi wagami.

 

Specyfikacja roweru:
Rama: Accent Nordkapp 20" alu 7005, waga 1877g.
Widelec: Suntour NCX Lite lo, waga 2123 g. - Zmiana na sztywny, prawdopodobnie stalowy Accent( ze względu na cenę i                  dostępność) zysk wagowy ok. 1 kg.
Stery: Accent
Podkładki pod mostek: Neco, 2x15 mm, 1x20 mm, alu
Mostek: ?
Kierownica: Kalloy
Klamki: Deore LX
Manetki: Deore LX
Rogi: Tranz X
Chwyty: piankowe
Hamulce: V-brake Tektro C310
Sztyca:  249 g.
Siodełko: oryginalne 375 g. Po odchudzeniu 216 + skóra do naklejenia
Suport: Neco, łożyska maszynowe
Korby: Alivio 48-38-28, waga 1091 g.
Łańcuch: HG-40
Kaseta: Shimano CS-HG 41-7 11-28
Pedały: VP 196 łożyska maszynowe
Przerzutka przód: Deore
Przerzutka tył: Deore LX
Obręcz przód: Alexrims ACE 18
Piasta przód: Novatec NT-751
Szprychy: CN Spoke 36 szt.
Obręcz tył: Alexrims ACE 18
Piasta tył: Novatec NT-802
Szprychy: CN Spoke 36 szt.
Opony: Rubena V66 Flash 700x35, waga 2x431 g. - zmiana na 700x25-28 jakie wybrać?
Dętki: Kenda
 
 
Napisano

a co z tym widelcem? Zakładasz go teraz czy będziesz składał i wymieniał "hurtem" jak skupisz więcej części?

 

Widelec mam.

Nie miałem czasu zabrać się za to.

Myślę, że w przyszłym tygodniu już będzie zrobione.

Niezwłocznie zamelduję :)

  • 2 miesiące temu...
Napisano (edytowane)

 

 

Nie mogłem edytować postu, więc wrzucam jeszcze raz z dodanymi wagami.

 

Specyfikacja roweru:
Rama: Accent Nordkapp 20" alu 7005, waga 1877g.
Widelec: Sztywny Focus CX carbon - 552 g.
Stery: FSA Orbit ITA - 213 g.
Podkładki pod mostek: Neco, 2x15 mm, 1x20 mm, alu
Mostek: ?
Kierownica: Kalloy
Klamki: Deore LX
Manetki: Deore LX
Rogi: Tranz X
Chwyty: piankowe
Hamulce: V-brake Tektro C310
Sztyca:  249 g.
Siodełko: oryginalne 375 g. Po odchudzeniu 216 + skóra do naklejenia
Suport: Neco, łożyska maszynowe
Korby: Alivio 48-38-28, waga 1091 g.
Łańcuch: HG-40
Kaseta: Shimano CS-HG 41-7 11-28
Pedały: VP 196 łożyska maszynowe
Przerzutka przód: Deore
Przerzutka tył: Deore LX
Obręcz przód: Alexrims ACE 18
Piasta przód: Novatec NT-751
Szprychy: CN Spoke 36 szt.
Obręcz tył: Alexrims ACE 18
Piasta tył: Novatec NT-802
Szprychy: CN Spoke 36 szt.
Opony: Rubena V66 Flash 700x35, waga 2x431 g. - zmiana na 700x25-28 jakie wybrać?
Dętki: Kenda
 
 

 

 

Witam po dłuższej przerwie.

Wreszcie udało się złożyć rower z nowym widelcem, wprawdzie nie do końca bo muszę wymienić mostek i dokupić ekspander/szyszkę/gwiazdkę( może ktoś ma na zbyciu???) i trochę uciąć sterówkę.

mam problemy z dodaniem zdjęcia, jutro się pobawię.

 

Edytowane przez mareklbn
Napisano

Czy jesteś świadomy że ta rama jest pod amortyzator -bez niego mocno zmieni geometrie,suport przybliży się do podłoża,będzie bardziej nerwowa na drodze

Teraz mostek masz mniej więcej na równi z siodełkiem a na sztywnym będzie kilka cm niżej

Napisano (edytowane)

Miałem świadomość przed zmianą na sztywny.

Ale nie jest źle, bo dolna miska sterów jest na zewnątrz ramy i dzięki temu odległość od osi piasty do sterówki ma teraz 43 cm.

Amortyzator miał 44 cm, więc tragedii nie ma.

 

Jest zdjęcie:

 

287478383-20140121_122004a.jpg

Edytowane przez mareklbn
Napisano

O wrażeniach to za bardzo nie mogę powiedzieć, bo przejechałem może kilometr.

Zdjęć całego roweru też jeszcze nie mam, tylko to jedno tak na szybko telefonem zrobiłem.

 

  • 2 tygodnie później...
Napisano
Dodałem wagę kilku części:
 
Specyfikacja roweru:
Rama: Accent Nordkapp 20" alu 7005, waga 1877g.
Widelec: Sztywny Focus CX carbon - 552 g.
Stery: FSA Orbit ITA - 213 g.
Podkładki pod mostek: Neco, 2x15 mm 28 g., 1x20 mm 18 g., alu, 
Mostek: 191 g.
Kierownica: Kalloy
Klamki: Deore LX
Manetki: Deore LX
Rogi: Tranz X 220 g.
Chwyty: piankowe 22 g.
Hamulce: V-brake Tektro C310
Sztyca:  249 g.
Siodełko: oryginalne 375 g. Po odchudzeniu 216 + skóra do naklejenia
Suport: Neco, łożyska maszynowe
Korby: Alivio 48-38-28, waga 1091 g.
Łańcuch: HG-40
Kaseta: Shimano CS-HG 41-7 11-28
Pedały: VP 196 łożyska maszynowe
Przerzutka przód: Deore
Przerzutka tył: Deore LX
Koło przednie, 1718 g.:
Obręcz przód: Alexrims ACE 18
Piasta przód: Novatec NT-751
Szprychy: CN Spoke 36 szt.
Obręcz tył: Alexrims ACE 18
Piasta tył: Novatec NT-802
Szprychy: CN Spoke 36 szt.
Opony: Rubena V66 Flash 700x35, waga 2x621 g. - zmiana na 700x25-28 jakie wybrać?
Dętki: Kenda
 

 

Napisano

Będzie docięta tylko muszę trochę pojeździć i ustawić wysokość mostka.

I kupić ekspander, ale trochę problem jest, bo wszystkie jakie znalazłem są na średnicę rury ok. 25 mm, a ja mam 22,6 mm.


Te stery naprawdę mają 213g?!

 

Tak.

Napisano (edytowane)

Sztyca, mostek, kierownica i kilka innych rzeczy będzie stopniowo zmieniane na lżejsze i w czarnym kolorze. Te srebrne zostały mi z poprzedniego roweru.

Rura też będzie przycięta.

Edytowane przez mareklbn
Napisano
Dodałem wagę kilku części:
 
Specyfikacja roweru:
Rama: Accent Nordkapp 20" alu 7005, waga 1877g.
Widelec: Sztywny Focus CX carbon + dolna bieżnia łożysk - 60 mm sterówki = 538 g.
Stery: FSA Orbit ITA - 213 g.
Expander: Neco + top-cap FSA - 40 g.
Podkładki pod mostek: Neco, 2x15 mm 28 g., 1x20 mm 18 g., alu, 
Mostek: Pazzaz - 163 g
Kierownica: Kalloy
Klamki: Deore LX
Manetki: Deore LX
Rogi: Tranz X: 220 g.
Chwyty: piankowe 22 g.
Hamulce: V-brake Tektro C310
Sztyca:  249 g.
Siodełko: oryginalne 375 g. Po odchudzeniu 216 + skóra do naklejenia lub zakup nowego.
Suport: Neco: łożyska maszynowe
Korby: Alivio 48-38-28, waga 1091 g.
Łańcuch: HG-40
Kaseta: Shimano CS-HG 41-7 11-28
Pedały: VP 196 łożyska maszynowe
Przerzutka przód: Deore
Przerzutka tył: Deore LX
Koło przednie z oponą i dętką: 1718 g.:
Obręcz przód: Alexrims ACE 18
Piasta przód: Novatec NT-751
Szprychy: CN Spoke 36 szt.
Obręcz tył: Alexrims ACE 18
Piasta tył: Novatec NT-802
Szprychy: CN Spoke 36 szt.
Opony: Rubena V66 Flash 700x35, waga 2x621 g. - zmiana na 700x25-28 jakie wybrać?
Dętki: Kenda
 
Rower jeszcze nie ważony.
Z wyliczeń jest to około 11,7 - 11,8 kg.
 
Do wymiany w najbliższym czasie:
sztyca na czarną i lżejszą,
kierownica na czarną i lżejszą,
rogi na czarne, krótsze i lżejsze lub utnę stare,
opony + dętki, tu największy zysk wagowy, ok. 650 - 700 g.
 
Zdjęcia dodam później.

b34af47a.jpg

 

cf427bfb.jpg

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...