Pymyn Napisano 19 Września 2013 Udostępnij Napisano 19 Września 2013 (edytowane) Witam Zmieniłem skok w RS Rebie 2010. Do dolnych goleni nalałem po 15ml oleju 15W. Problem polega na tym, że po wciśnięciu pokrętła Rebound aby nim obrócić trzeba użyc kombinerek. Czy może być to skutkiem zbyt mocnego dokręcenia nakrętki, w którą wchodzi to pokrętełko ? Dodam, że pokrętło strasznie opornie wchodzi na tą "imbusową" nakrętkę. Edytowane 19 Września 2013 przez Pymyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 19 Września 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 19 Września 2013 Aż tak źle ? Możesz lekko popuścić i sprawdź. Może za mocno uderzyłeś jak wybijałeś trzpień goleni ? Choć u mnie to na nic wpływu nie miało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobike Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 Może kolega rozklepał śrubę młotkiem a pokrętło wchodzi na jej łepek i teraz jest ciasno spasowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pymyn Napisano 20 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2013 (edytowane) Pokrętło Rebound kręci się w nieskończoność. Mogę wykonać 10 obrotów i ani zakres ruchu się nie kończy ani prędkość powrotu nie ulega zmianie. Uzywałem imbusa 2.5mm, czuć lekkie przeskakiwanie podczas obracania, ale efektu żadnego. Zajrzałem do środka. Imbus pokrętła Rebound wchodzi w sześciokątny otwór w elemencie, którego obrót powoduje regulację tłumika Motion Control w kierunku wolniejszego lub szybszego powrotu. Problem jest taki, że gniazdo jest wyślizgane. Ktoś w ogóle wie czy idzie w jakiś sposób dostać część zamienną tego typu ? Myślałem żeby lekko imbus od pokrętła Rebound nasmarować silikonem, w razie regulacji powinno działać, a w przypadku demontażu widelca przy mocniejszym pociągnięciu powinno puścić. Edytowane 20 Września 2013 przez Pymyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobike Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 U mnie w rebie jest od początku do końca zakresu jakieś 20 kliknięć, pokręć trochę może dojdziesz do końca zakresu, Jeśli nie dojdzie do końca to znaczy że został uszkodzony gwint do regulacji tłumienia w tłoczysku. Nie wiem czy da się to rozebrać i naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pymyn Napisano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2013 U mnie w rebie jest od początku do końca zakresu jakieś 20 kliknięć, pokręć trochę może dojdziesz do końca zakresu, Jeśli nie dojdzie do końca to znaczy że został uszkodzony gwint do regulacji tłumienia w tłoczysku. Nie wiem czy da się to rozebrać i naprawić. Końca zakresu nie ma. Jak dobrze tam zaświeciłem to było dokładnie widać, że to gniazdo imbusowe ani drgnęło pod wpływam obracania imbusem. Jest niestety wyrobione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobike Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 Moja propozycja jest taka żeby wziąć imbus o jeden rozmiar większy(3mm) i delikatnie spiłować jego wszystkie krawędzie tak aby powstał lekki ostrosłup, ale tak do rozmiaru 2,5. Pamiętasz co napisałeś w pierwszym poście "Problem polega na tym, że po wciśnięciu pokrętła Rebound aby nim obrócić trzeba użyć kombinerek." wydaje mi się że wtedy przekręciłeś właśnie imbus w gnieździe, powinny być na nim ślady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Druid Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 Dodam, że pokrętło strasznie opornie wchodzi na tą "imbusową" nakrętkę Wchodziło opornie zapewne dlatego że zabezpieczenie musiało wskoczyć na swoje miejsce(jeśli dobrze pamiętam to część pokrętła jakim jest imbus jest już prowadzone w gnieździe nakrętki wcześniej niż w momencie w którym wskakuje zabezpieczenie pokrętła przed wypadaniem). Dokręcenie nakrętki nie powinno mieć wpływu na siłę jaką trzeba użyć do kręcenia tym pokrętłem a na pewno nie wolno kręcić na siłę. Nie wiem jak Ty to zrobiłeś Części nie dostaniesz chyba że rozbierzesz stary amortyzator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.