Mod Team Maniak Napisano 17 Września 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Września 2013 Witam, wziąłem się za doprowadzenie do względnej kultury technicznej starego miejskiego peugeot'a. Zamontowane są w nim hamulce jak na zdjęciu poniżej. Ich problemem z początku była bardzo ciężka praca, starczyło zdjąć, dać kilka kropli smaru na ośkę, rozruszać i gotowe. Po zamontowaniu i naprawdę solidnym przykręceniu hamulca nie da się ustawić w jednej stałej pozycji, lata sobie całość luźno od prawej do lewej. Efektem tego jest oczywiście ciągłe przekręcanie się całości na jedną stronę i obcieranie o obręcz. Tak więc rozwiązując jeden problem stworzyłem drugi, nie wiem czy nie dokuczliwszy, kombinuję i nie wiem co z nimi począć. Czy ma ktoś pomysły co zrobić żeby hamulec zaczął współpracować? Jedyny mój pomysł to usunięcie wszystkich podkładek na których są skręcone hamulce, może wtedy całość się usztywni ale może ktoś zna lepszy/pewny sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 20 Września 2013 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 20 Września 2013 Usunięcie podkładek nie pomogło, ktoś ma jakieś pomysły, ktokolwiek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kekacz Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 Ta czarna podkładka, przez którą przechodzi sprężyna szczęk powinna być nieruchoma. Pewnie się ślizga po tej perforowanej części znajdującej się pomiędzy nią a widełkami i stąd bierze się problem. Z tego co widzę pomiędzy nimi jest jeszcze oczko od błotnika. Może ono powoduje ślizganie, bo ma gładką powierzchnię? Najpierw sugerowałbym odtłuszczenie tych powierzchni, jeśli nie zadziała, ściągnięcie na chwilę dla testów błotnika i sprawdzenie czy problem występuje nadal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 20 Września 2013 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 20 Września 2013 To nie jest oczko od błotnika, błotnik jest montowany na śrubie która wchodzi w rurę sterową i przez nią przechodzi trzpień hamulca, demontaż jest bardzo upierdliwy, ta podkładka którą widać jest po prostu luzem. Tak się montuje zwykłe hamulce szosowe i tak było zamontowane wcześniej i dlatego tak samo to założyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kekacz Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 Dzisiaj nie przyjechałem na szosie do pracy więc nie moge sprawdzić. Ale tak czy inaczej, sprężyna ma stać w miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.