reven Napisano 9 Września 2013 Udostępnij Napisano 9 Września 2013 Cześć, Szukam roweru, poniżej kilka wybranych modeli. Proszę o podpowiedź lub własne propozycje w zakresie do 4tys. http://www.trekbikes.com/pl/pl/bikes/mountain/cross_country/29er_race/cobia/#/pl/pl/model/details?url=pl/pl/bikes/mountain/cross_country/29er_race/cobia http://www.erowery.pl/p/9218/rowery-2013-scott-2013-aspect-29-gorskie/rower-scott-aspect-910-model-2013/m/44859 http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/talon.29er.1.2014/14074/66849/#specifications Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 9 Września 2013 Udostępnij Napisano 9 Września 2013 Agang Gangsta 7.29 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teodoryk Napisano 9 Września 2013 Udostępnij Napisano 9 Września 2013 Nie każdemu odpowiada kształt ramy, malowanie i 80mm amor w Agangu. Poza tym Czesi są od nas bogatsi, więc może kupujmy nasze ? Proponuję coś z nowej ofery Krossa: http://www.kross.pl/pl/2014/mtb-xc-29quot/level-b7 B7 to całkiem sensownie poskładany rower.I co ważniejsze z całkiem sensowną geometria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 10 Września 2013 Udostępnij Napisano 10 Września 2013 (edytowane) Jeżeli kupować to co nasze to najlepiej Mbike, Romet (bardzo fajna oferta 29er na 2014), Unibike. Wszystko byle omijać Kross'a i ich stosunek do rozszczeń gwarancyjnych.1. Ten ksztalt ramy ma bardzo dobre uzasadnienie - znacząco obniża rozkrok, daje większe bezpieczeństwo dla naszego krocza, częsc osób ma problem z nim wybierając ramę pod 29".2. Proponuję się przejechać na 29er ze skokiem 80mm. Amortyzator inaczej działa w stosunku do skoku 100mm w takim samym rowerze, ale pomimo tego że obleciałem góry na takim skoku, potrzeby zwiększenia podczas serwisu nie czułem. Na pewno tego faktu nie traktowałbym jako minus, ale też nikogo przekonywac nie mam zamiaru (jak coś skok można zwiększyć).3. Malowanie? o gustach ciężko dyskutować - podałem najlepszą opcję do 4tyś zł. Nie znalazłem drugiego roweru spełniającego aspekt dobrej geometrii ramy, grupowo wysokiego osprzętu, amortyzatora która pracuje znacznie lepiej niż wspomiany RS XC32 w B7.Spojrzałem na tego B7, rower za katalogowe 3999zł:- piasty za 45zł sztuka - uszczelnienie w nich nie istnieje, mam je w jednym rowerze, który jeździ tylko po mieście - 4k km konusy do wymiany (koszt konusów = nowa piasta)-osprzęt? 10-biegowe Deore , do Srama X-7 nawet tego porównać nie można -amortyzator - prawdziwe kowadło o przeciętnej pracySensownie poskładany rower? Patrząc na to że Agang kosztuje teraz ok 3200zł, to ten Kross nie powinien przekroczyć 2800-2900.Owszem, geometrycznie Kross wypada nieco lepiej niż Agang, ale trzeba sprawdzić ile jest miejsca w ramie z tyłu na oponę. Kolejna sprawa, skąd pewnośc że seria na 2014 znowu nie bedzie miała wady produkcyjnej i nie będą pękać jak modele 2013? I skąd pewnośc, że znowu Kross nie będzie kazał użytkownikom ich rowerów ponownie pocałować się w pupe? Edytowane 10 Września 2013 przez afly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 10 Września 2013 Udostępnij Napisano 10 Września 2013 (edytowane) Średnio mądry jest ten kształt ramy w B7, niepotrzebnie podnosi przekrok który z zasady jest w 29er wysoki ..."cwany" Kross nie podaje przekroku ... Edytowane 10 Września 2013 przez Rulez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek14 Napisano 10 Września 2013 Udostępnij Napisano 10 Września 2013 Rower powinien się jednak chociaż trochę podobać, a dla części osób wygląd Aganga jest nie do przyjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 10 Września 2013 Udostępnij Napisano 10 Września 2013 (edytowane) Zapewne dla innej części jest nie do przyjęcia wygląd Krossa ... a co jest do przyjęcia dla "reven" tego nie wiemy ... Gdyby ten Trek miał chociaż napęd X7, był by rozsądniejszą propozycją. Ten jest w miarę ciekawy : http://www.salon-rowerowy.pl/rower-kellys-tnt-50-2013-transport-gratis-p-1940.htmlhttp://www.salon-rowerowy.pl/rower-kellys-tnt-50-2013-transport-gratis-p-1940.html Edytowane 10 Września 2013 przez Rulez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morfish Napisano 10 Września 2013 Udostępnij Napisano 10 Września 2013 Rower powinien się jednak chociaż trochę podobać, a dla części osób wygląd Aganga jest nie do przyjęcia. W sumie poruszasz bardzo istotną rzecz. Ilekroć patrzę na Agangi na zdjęciach i rysunkach, to z miejsca odechciewa mi się takiego roweru. Choć to kwestia gustu. Z drugiej strony - w sierpniu bylem na singlach w Świeradowie i pierwszy raz widziałem Agangi na żywo. Trudne do uwierzenia - ale nie ten sam rower. Nie wygląda jak milion dolarów, ale nie odbiega w niczym od produktów rodzimych, a jest zdecydowanie sensowniej poskładany. O ile jest możliwość, zawsze warto wyrabiać sobie opinię na podstawie 'real object'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teodoryk Napisano 10 Września 2013 Udostępnij Napisano 10 Września 2013 Ilekroć patrzę na Agangi na zdjęciach i rysunkach, to z miejsca odechciewa mi się takiego roweru. Choć to kwestia gustu. Nie można odmówić Agangowi sensownego osprzętu, to fakt choć ponoć tańsze Sramy już w pudełku mają luzy -nie wiem nie sprawdzałem, to tylko zaczytane opinie. Jednak co do wyglądu i koloru -dwa razy się przymierzałem w sklepie do tego roweru i dwa razu i kolor i kształt mnie skutecznie odrzuciły -wybrałem sobie polskiego Unibike Alfy , co do Krossa i gwarancji, to miałem dwa razy problem z Krossem -raz tylna piasta i raz pękł łańcuch -pierwszy poszedł do fabryki i bez problemu wrócił z nowym bębenkiem, drugi załatwił sklep od ręki .Więc nie mam negatywnych wspomnień co do serwisu Krossa. Ale szczerze powiem że z ulgą go sprzedałem. to był najmniej wygodny i najgorzej działający sprzęt jaki miałem. Więc chętnie namawiałbym do kupna Unibike i Mbika -ale ich polityka to sprowadzić tyle sprzętu żeby starczyło do lipca. I tym sposobem we wrześniu kupno Experta czy Evo 29 graniczy z cudem. więc do czego namawiać, jak nie ma do czego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reven Napisano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2013 Do zaproponowoanych przez Was rowerów trudno bedzie mi sie przymierzyc, ze względu ma brak sklepów w okolicy a w ciemno nie chcę kupować. Czy moglibyście więc ocenić te zaproponowane? Rower będzie służył do jazdy po lesie, z czasem i jakiś małych maratonów. Dobrze by było,aby na początek miał dobrą ramę i amorek. Tzn. z krossem pewnie nie było by problemu ale na chwilę obecną nie mam przekonania do tej marki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 -osprzęt? 10-biegowe Deore , do Srama X-7 nawet tego porównać nie można Przerzutka x7 jest miękka bocznie jak q....pa, gorsza jest tylko x5 z tej samej firmy Wpływa to wydatnie ja jakość zmiany przełożeń i spontaniczne "przytulanie" przez przerzutkę łańcucha do wyższych koronek kasety. Manetki x7 są "zdecydowane" w działaniu jak Polak na wyborach Do tego mają mizerną trwałość - dźwignia wrzutowa lubi się wygiąc i blokować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 Miękka bocznie? Masz na myśli luz który jest fabrycznie przy mocowaniu przerzutki do haka w ramie?Owszem X-5 woła o pomstę do nieba, ale też nie uważam aby Deore w tej materii było zaskakująco lepsze.W Agangu jest tylna X-7 z średnim wózkiem, objawu uderzania przerzutki o kasętę nie zaobserwowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi