Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Rower na ten rok raczej skończony. Miało być względnie tanio i lekko ale ostatnio po wymianie widelca, hamulców, oraz manetek i klamek na klamkomanetki zszedłem poniżej 10 kg.

 

Bar Plugs (Korki do kierownicy): 4 g

Bottle Cage (Koszyk na bidon): plastikowy - 23 g

Bottom Bracket (Suport): VP BC73 107 mm - 263 g

Brakes (Hamulce): LX BR-M600 - 381 g

Brake Levers (Klamki hamulcowe): patrz manetki

Cables (Pancerze i linki): 156 g

Cassette (Kaseta): HG-51 8s 11-28, alu nakrętka XT - 242 g 

Chain (Łańcuch): Wippermann Connex 804, spinka SRAM (102 ogniwa) - 283 g

Crankset (Korby): Sugino Impel 175 mm 42/32/20, śruby mocujące - 752 g

Derlr Front (Przerzutka przednia): Suntour - 117 g

Derlr Rear (Przerzutka tylna): XT RD-M739 krótki wózek, alu śruba mocująca - 211 g

Fork (Widelec): Spinner cr-mo (z gwiazdką) - 800 g

Frame (Rama): cr-mo double butted - 1860 g

Grips (Gripy): Scott Racing Lite Open - 16 g

Handlebar (Kierownica): Shogun Zero 580 mm - 164 g

Headset (Stery): Ritchey Logic - 97 g

Pedals (Pedały): Crank Brothers Candy C - 310 g

Seat (Siodło): Selle Italia Flite - 216 g

Seatpost (Sztyca): Deda RS01 27,2 x 350 mm - 291 g

Seatpost clamp (Zacisk sztycy): Serotta 31,8 + tulejka redukcyjna - 28 g

Shifters (Manetki): klamkomanetki XT ST-M739 - 366 g

Skewers (Zaciski kół): Dartmoor - 68 g

Starnut (Gwiazdka): razem z widelcem

Stem (Mostek): KCNC ST-63 25,4 x 110 mm - 156 g

Tire Front (Opona przednia): IRC Mibro 2,1 - 491 g

Tire Rear (Opona tylna): IRC Mibro 2,1 - 503 g

Top Cap (Top cap): Syntace - 10 g

Tubes (Dętki): Continental Light presta - 252 g

Wheel Front (Koło przednie): 844 g

- Hub (Piasta): LX HB-M564 - 161 g

- Rim (Obręcz): Rigida ZAC19 - 496 g

- Spokes (Szprychy): 1,8 mm 32 szt. - 177 g

- Nipples (Nyple): Sapim Polyax - 10 g

- Rim tape (Opaska): taśma Velox 17 mm - 13 g

Wheel Rear (Koło tylne): 1008 g

- Hub (Piasta): STX RC FH-MC38 - 380 g

- Rim (Obręcz): Rigida ZAC19 - 478 g

- Spokes (Szprychy): DT Revolution 32 szt. - 136 g

- Nipples (Nyple): DT Pro Lock - 14 g

- Rim tape (Opaska): taśma Velox 17 mm - 13 gr

Misc (Inne): śrubki pod bidon - 11 g, osłona pod łańcuch - 31 g

 

Razem : 9980 g

 


Napisano

Ramę kupiłem jako nówkę w sklepie w Poznaniu. Haki ritcheya, pani w sklepie mówi, że rurki też, nie wiadomo - rozmiar 46 cm. Jeszcze by się przydała FD i korba XT do kompletu ale to pewnie w przyszłym roku.

Napisano

Pytanie o suport. Gdzie i za ile go znalazłeś? na allegro widzę jedynie 110mm a to troszke dużo jak dla mnie :)
A rowerek bardzo fajny. Wreszcie ktoś z wąską kierownicą :D

Napisano

Thx, suport kupowałem w hurtowni ale ostatni był, chociaż to już było dawno. Jutro jadę tam to mogę spytać :) A kierownica i tak wydaje mi się szeroka, często jeżdżę w chwycie przy mostku.

Napisano

Bardzo fajnie, konsekwentnie poskładany rower, ale parę uwag się znajdzie. 

mostek - absolutnie nie pasi tutaj, jakiś kore albo coś w tym klimacie lepiej by zagrało.

Szprychy to był świadomy wybór, cieniowane revo z przodu byłoby chyba lepsze?

Wspominałem już, że masz fajny rower? ;)

Napisano

Szprychy to raczej przypadek, te na przód kupiłem razem z piastą a tylne trafiłem na allegro dosyć tanio. Tylną piastę też by warto wymienić do kompletu z przednią :) I faktycznie rurki nie pasują. Thomson setback byłby fajny zamiast dedy a mostek nie wiem, w sumie nic ciekawszego nie znalazłem przy tej długości. Może jakiś mniej wylajtowany syntace? Tune?

 

Lesieque, suportów brak niestety - pewnie zapas na ten sezon się wyczerpał.

 

 

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Napisano

To zależy, starałem się nie przepłacać :) A wyniósł mnie w zasadzie tyle ile mniej więcej liczyłem, samą ramę trafiłem w cenie alu przy podobnej masie więc chyba nieźle. Na początku stał na cantileverach i kilku innych częściach, wtedy było ok. 10,5 kg, tutaj kilka zdjęć https://picasaweb.google.com/101286877446328121567/14Grudnia2012?authkey=Gv1sRgCMCzq6fFk5e2BA#5856350110036089778

  • 1 rok później...
Napisano (edytowane)
Niedawno rower przeszedł drobny lifting, ogółem trochę się przytyło ale to nic. Ramę przeszlifowałem do gołej stali i na to bezbarwny proszek, wyszło rewelacyjnie jak dla mnie.

 


 

Bar Plugs (Korki do kierownicy): 4 g

Bottle Cage (Koszyk na bidon): Profile - 47 g

Bottom Bracket (Suport): Tange Seiki 107 mm - 308 g

Brakes (Hamulce): LX BR-M600 - 365 g

Brake Levers (Klamki hamulcowe): Sram 7.0 - 147 g

Cables (Pancerze i linki): 153 g

Cassette (Kaseta): HG70 (?) 8s 12-23, alu nakrętka XT - 272 g 

Chain (Łańcuch): HG91 - 283 g

Crankset (Korby): White Industries 175 mm 42/32/20, śruby mocujące - 725 g

Derlr Front (Przerzutka przednia): XT FD-M737 - 134 g

Derlr Rear (Przerzutka tylna): XT RD-M739 krótki wózek, alu śruba mocująca - 209 g

Fork (Widelec): Barracuda (Spinner; z gwiazdką) - 1135 g

Frame (Rama): cr-mo double butted - 1852 g

Grips (Gripy): piankowe - 20 g

Handlebar (Kierownica): Alico 126 560 mm - 129 g

Headset (Stery): FSA Orbit - 115 g

Pedals (Pedały): Crank Brothers Candy C - 310 g

Seat (Siodło): San Marco Concor Light - 230 g

Seatpost (Sztyca): Ritchey 27,2 x 350 mm - 301 g

Seatpost clamp (Zacisk sztycy): Serotta 31,8 + tulejka redukcyjna - 29 g

Shifters (Manetki): Grip Shift SRT 800 - 117 g

Skewers (Zaciski kół): Dartmoor - 68 g

Starnut (Gwiazdka): razem z widelcem

Stem (Mostek): Tranz-X 25,4 x 110 mm - 147 g

Tire Front (Opona przednia): Michelin Wildgripper Comp S 2,1 - 615 g

Tire Rear (Opona tylna): Michelin Wildgripper Comp S 2,1 - 615 g

Top Cap (Top cap): Syntace - 10 g

Tubes (Dętki): Super Thin presta - 242 g

Wheel Front (Koło przednie): Mavic Crossride 810 g

- Hub (Piasta): 

- Rim (Obręcz): 

- Spokes (Szprychy): 

- Nipples (Nyple): 

- Rim tape (Opaska): taśma Velox 17 mm - 13 g

Wheel Rear (Koło tylne): Mavic Crossride 940 g

- Hub (Piasta): 

- Rim (Obręcz): 

- Spokes (Szprychy): 

- Nipples (Nyple): 

- Rim tape (Opaska): taśma Velox 17 mm - 13 gr

Misc (Inne): śrubki pod koszyk na bidon - 13 g, osłona pod łańcuch - 24 g

 

Razem : 10395 g, na wadze wiszącej 10,37 kg

Edytowane przez nieborak
  • Mod Team
Napisano

Kłaniam,

 

Bardzom ciekawy jak tam wytrzymałość takiego bezbarwnego prochu.

 

Chodzi mi po głowie podobne krycie, ale ile razy pytałem ludziska krecili głowami i gadali coś o zwiekszonym ryzyku korozji...

 

Szacunek...

I.

 

Napisano

Jakieś tam ogniska się pojawiły, ale obstawiam że już przed malowaniem. W zasadzie jeźdżę na nim od jakichś dwóch tygodni po suchym, więc nic więcej nie da się powiedzieć. Ogólnie wyszło lżej niż z oryginalnym lakierem, no i fajnie się błyszczy.

Napisano

@Ivan - szosę mam tak pociągniętą. Zero problemów od 1,5 sezonu. Przy piaskowaniu trochu rudej się ostało, a potem to tak zaproszkowali... i nic się z tym nie dzieje, nawet ciekawie wygląda. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...