Gość Igor Napisano 9 Września 2013 Udostępnij Napisano 9 Września 2013 Witam ja szybciutko dwa pytanka jak w temacie wiem, że zima bo przeceny, ale chciałbym jeszcze troche pojezdzic ze kupowanie teraz jest nieoplacalne czy znajde juz dobre przeceny? Planuje zakup Crossa upatrzone mam 3 modele http://www.unibike.pl/zethosgts.html http://www.kross.pl/pl/2013/cross/evado-4-0#geometry http://www.kellysbike.com/PL/rowery-2013/cross/axell#.Ui38mT-scpg Nie siedze w temacie rowerow przez co nwm ktory wybrac ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackout92 Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 Evado ma hamulce AVIDa. 70% tych hamulców, to awaryjne hamulce, bo pomimo świetnego hamowania, grzeją się mocno. Lepiej postawić wg mnie na Unibike. Ja natomiast za takie pieniążki (2500zł~) kupiłbym 29er ' a, a nie Crossa. Najnery są wg mnie lepsze, bo możesz je łatwo rozbudować o lepszy amortyzator i części, Cross ma trochę inną geometrię. Szukaj najnera . Te Crossy tutaj mają widelce 63mm... dobijesz na asfalcie luzem. Nie mówiąc o terenie. W 29erach masz 100mm wzwyż. No i najnery często są ładne . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek0909 Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 Gdybyś chciał dowiedzieć się coś więcej o tym Kelly's, to daj znać, mam model z 2012 roku i myślę, że po całym sezonie mogę co nieco o nim powiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rades Napisano 12 Września 2013 Udostępnij Napisano 12 Września 2013 Dobre propozycje wybrałeś, decydowałbym się na Zethosa o ile go jeszcze dostaniesz, Kellys Axel jest znacznie uboższy osprzetrowo nawet porównując do Unibike Viper (jego też możesz wziąć pod uwagę jeśli gdzieś spotkasz) i za max 1600 to może i bym się zastanowił nad Kellsem. Szukaj może akurat coś się trafi okazyjnie a jak nie to czekaj na nowa kolekcje i tez targuj:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IgorENKO Napisano 15 Września 2013 Udostępnij Napisano 15 Września 2013 Zethos tak moge go dostac ale czy nie lepiej wybrac evado 5.0 przeceniony na 2400? Ktos mowi o 29er jesli jezdze 70%chodnik, asfalt i 30%las to chyba bardziej oplaca sie cross? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackout92 Napisano 15 Września 2013 Udostępnij Napisano 15 Września 2013 Ja mówiłem o 29er. Pojeździsz rok, zdecydujesz że jednak trochę więcej mm w amortyzatorze potrzeba, trochę szersze koła i dojdziesz do wniosku że lepiej było wybrać 29era. Najner ma szerokie opcje rozbudowy - no i zawsze możesz dać takie same opony jakie idą do Crossa, bodaj 1,7 cala albo 1,5. I mieć Crossa z lepszymi opcjami rozbudowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rades Napisano 15 Września 2013 Udostępnij Napisano 15 Września 2013 Jeśli 70 procent to asfalt 29er to przerost formy nad treścią, zwłaszcza że odprzęt będzie uboższy bo moda na najnery sporo kosztuje. Jeśli nie ciągnie cię w teren a i na upgrade i dłubanie nie zamierzasz aż tyle czasu poświęcać bo chcesz po prostu jeździć bierz crosa, jeśli jednak coś jest na rzeczy to możesz rozważyć 29er. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IgorENKO Napisano 15 Września 2013 Udostępnij Napisano 15 Września 2013 Wlasnie o to chodzi ja chce poprostu szybko jezdzic nie meczyc sie na malych grubych 26. Nie bede go modyfikowal nie interesuja mnie jakies wymiany chyba ze beda konieczne Wiem ze nie da sie tego jakos dokladnie sprawdzic ale o ile wolniejszy jest najner? A jak taka chuda opona bede wierzdzal na wysoki kraweznik to moge cos zrobic czy rower sie zachowa jak goral poprostu podjedzie? Te pytania sa pewnie do dupy ale w ogóle sie nie znam ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackout92 Napisano 15 Września 2013 Udostępnij Napisano 15 Września 2013 29er to rower z obręczami 28 cali i oponą o grubym balonie. Tworzą one pełne 29 cali, a nie jak w przypadku Crossów tylko 28. Myślisz skąd ta nazwa 29er? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IgorENKO Napisano 15 Września 2013 Udostępnij Napisano 15 Września 2013 Aaaa Cale zycie w bledzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rades Napisano 15 Września 2013 Udostępnij Napisano 15 Września 2013 o szybkości kolego w głównej mierze stanowi siła twoich mięśni i stopień wytrenowania, wydolność. W dalszej mierze bieżnik, opona i rozmiar koła, różnica jednak będzie odczuwalna w mniejszym lub większym stopniu bo grubsza opona to większa przyczepność i ale i większy opór zwłaszcza na asfalcie ale bez przesady cross poradzi sobie z krawężnikami a lekkim terenem trzeba jednak zachować rozwagę, do poniewierki lepszy 29. Na asfalcie będziesz szybszy niż na 26 ale gdybyś się przesiadł z najnera na takiego Vipera to poczujesz różnicę i to jaką.... Odczucia będą identyczne gdybyś w terenie przesiadł się z Vipera na najnera Reasumując; - Asfalt, chodniki, czy też ubite ścieżki, dłuższe dystanse bezapelacyjnie cross - pola lasy wertepy, generalnie ostra brudna jazda - 29er jeden i drugi w mieście się sprawdzi, ale w tym budżecie 29er osprzętowo to będzie podstawa i a cross na poziomie deore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pytanie
Gość Igor
Witam ja szybciutko dwa pytanka jak w temacie wiem, że zima bo przeceny, ale chciałbym jeszcze troche pojezdzic ze kupowanie teraz jest nieoplacalne czy znajde juz dobre przeceny?
Planuje zakup Crossa upatrzone mam 3 modele
http://www.unibike.pl/zethosgts.html
http://www.kross.pl/pl/2013/cross/evado-4-0#geometry
http://www.kellysbike.com/PL/rowery-2013/cross/axell#.Ui38mT-scpg
Nie siedze w temacie rowerow przez co nwm ktory wybrac ;(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.