likabu Napisano 8 Września 2013 Udostępnij Napisano 8 Września 2013 Tak jak w temacie. Kupiłem amortyzator Spinner aeris 300 o skoku "100mm". Amortyzator z wietrzenia magazynów (na pewno obiło wam się o uszy). Nie wiem czy dostałem wadliwy egzemplarz czy jakiś inny model. Mianowicie mój Spinner dobija przy 75mm (trochę ponad połowa goleni górnych). W odpowiedzi od sprzedawcy dostałem następującą odpowiedź: Witam, miałem już wcześniej takie uwagi, od dystrybutora Spinnera uzyskałem następującą odpowiedź: '' Podejrzewam, że nie ma tu żadnej wady, po prostu Spinner stosuje odbojniki pod goleniami które zapobiegają dobiciu metal o metal i rzeczywiście jest wrażanie że skok wynosi 70 mm, ale przy większych uderzeniach ugina się dalej.'' Otóż nie ugina się dalej! Czy przypadkiem nie zostałem oszukany i nie wciśnięto mi jakiegoś tańszego modelu? Wątpię, żeby te "odbojniki" zajmowały 2.5cm! Potrzebuję tych 25mm skoku i nie wiem co robić. Da się jakoś samemu zwiększyć skok? Czy zrobię to posiadając podstawowe narzędzia (imbusy i klucz uniwersalny)? Czy może męczyć sprzedawcę i reklamować produkt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 8 Września 2013 Udostępnij Napisano 8 Września 2013 W starej RST Gila jest tak samo, że są odbojniki i rzeczywisty skok to jest właśnie tak jak piszesz. Musiałbyś rozebrać i wrzucić zdjęcia, żeby można byłoby coś powiedzieć. Z tego co pamiętam w RST było to tak rozwiązane, że nawet nie było za bardzo opcji, żeby to przyciąć, albo coś. Sam amortyzator ugiąłby się na 100 mm gdyby na kierownicę spadł samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 8 Września 2013 Udostępnij Napisano 8 Września 2013 Wyjmij tłumik z prawej golenii i sprawdź czy ugina sie 100mm . Jeżeli tak - gwarancja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gello1 Napisano 8 Września 2013 Udostępnij Napisano 8 Września 2013 mam bliźniaczy model SW7 a ten AERIS ma taką samą budowę tylko golenie 30mm zamiast 29 mm. Mój SW7 ma fabryczne 80mm skoku(miał bo zrobiłem mu 100mm). Wystarczy z prawej goleni ściąć trochę tego odbojnika i będzie cacy Popatrz na moje ryciny: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 8 Września 2013 Udostępnij Napisano 8 Września 2013 Dlaczego nie ma zdjęcia jak już uciąłeś? Dodasz takie ze spuszczonym powietrzem i pokazanym, że amortyzator faktycznie osiąga realnie 100 mm skoku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
likabu Napisano 8 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2013 Czyli faktycznie te cholerne odbojniki blokują skok. Jutro jadę do serwisu z rowerem na przegląd, powiem facetowi, żeby przy okazji zerknął mi na tego spinnera. Wystarczy z prawej goleni ściąć trochę tego odbojnika i będzie cacy Z lewej goleni. Rower stoi do góry nogami. Podsumowując. Jeżeli wyjmę tłumik z prawej goleni i amortyzator ugnie się na 100mm odsyłam na gwarancję. Czy jeżeli utnę trochę tych odbojników nie stracę gwarancji? Amortyzator mam dopiero 4 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 8 Września 2013 Udostępnij Napisano 8 Września 2013 Stracisz. Jednak nie ma się czym martwić. Zdejmij golenie dolne, zdejmij tą gumkę, bo widać, że da się ją po prostu całkowicie ściągnąć. Spuść powietrze i zobacz czy amortyzator schowa się do końca bez tej gumy. Jeżeli tak to znaczy, ze to ona i masz dwie opcje. Wyciąć ją i stracić gwarancje. Kupić podobną w sklepie samochodowym, albo znaleźć na szrocie czy cokolwiek innego. Może być nawet pełna guma. Potem sobie ją przewiercisz, poucinasz na krawędziach aż wejdzie. W przypadku gdybyś wysyłał amortyzator na gwarancję to zdejmiesz tą zrobioną przez Ciebie i założysz oryginalną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 8 Września 2013 Udostępnij Napisano 8 Września 2013 W moim spinnerze 300-100 nic takiego nie ma . Winny jest tłumik w moim przypadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 8 Września 2013 Udostępnij Napisano 8 Września 2013 Jak rozwiązałeś ten problem? Reklamujesz? Naprawiłeś? Inne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 8 Września 2013 Udostępnij Napisano 8 Września 2013 Odeśle na gwarancje . Od bluepill dostałem informacjw iż jeżeli tłumik okaże sie uszkodzony to wymienią amortyzator na nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
likabu Napisano 8 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2013 (edytowane) Mam jeszcze jedno pytanko. Czy jeżeli wyjmę golenie dolne gdy rower będzie stał do góry nogami olej się nie wyleje? I skąd wziąć taką gumkę na amortyzator? Gdzie mogę taką kupić w Częstochowie? Edytowane 8 Września 2013 przez likabu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eastern Napisano 8 Września 2013 Udostępnij Napisano 8 Września 2013 Najpierw musisz odpowiednio spuścić olej aby rozłączyć golenie górne od dolnych. Tylko w ten sposób możesz zdjąć owe gumki. Pozostaje tylko pytanie, czy w środku w ogóle jakieś ilości oleju się znajdą, tak żeby było co spuścić aby potem ponownie zalać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 8 Września 2013 Udostępnij Napisano 8 Września 2013 Pozostaje tylko pytanie, czy w środku w ogóle jakieś ilości oleju się znajdą, tak żeby było co spuścić aby potem ponownie zalać. Jest pusto . Znajduje sie tam tylko smar stały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
likabu Napisano 12 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2013 Tak samo jak w spinnerze sw7 gello1. Miałem 2 odboje. Jeden 3cm (bliżej górnych goleni) i drugi 4cm (bliżej śrub mocujących). Wyjąłem te bliżej górnych goleni i amortyzator gnie się na 10cm jak nic. Powiem śmiało, że nawet na 11. Do tego kupiłem brunoxa w sprayu i amortyzator cudo! polecam z całego serca! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gello1 Napisano 12 Września 2013 Udostępnij Napisano 12 Września 2013 (edytowane) 2i regulaminu, treść usunięta przez moderatora. A nie mówiłem. Tą są bliźniacze amorki budowa jest ta sama tylko grubość goleni ich różni Edytowane 13 Września 2013 przez Puklus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MMMAAACCC7 Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 to pewnie 320 to tez to samo, tylko golenie 32mm ? i z której strony dokonaliście wycięcia tych odbojników-od komory powietrznej czy tłumika olejowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEVILEK Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 Od komory powietrznej. Ja w swoim SW7 wywaliłem całkiem odbojnik i ani raz nie zdarzyło mi się aby amortyzator dobił do końca. Aktualnie pomyka na nim dziewczyna, psi takie same i nadal brak dobicia. Tak samo jak w spinnerze sw7 gello1. Miałem 2 odboje. Jeden 3cm (bliżej górnych goleni) i drugi 4cm (bliżej śrub mocujących). Wyjąłem te bliżej górnych goleni i amortyzator gnie się na 10cm jak nic. Powiem śmiało, że nawet na 11. Do tego kupiłem brunoxa w sprayu i amortyzator cudo! polecam z całego serca! Co byś się nie zdziwił ... Mój SW7 zatarł się dwa razy w ciągu 6 miesięcy. Podziękowałem, zmieniłem, a były dla kobietki starczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MMMAAACCC7 Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 https://www.facebook.com/media/set/?set=a.663492760341389.1073741829.307348999289102&type=3 jakby ktoś nadal nie ogarniał rozbiórki tego amorka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MMMAAACCC7 Napisano 14 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2014 Panowie mam jeszcze jedno małe pytanie-czy wasze amorki po usunięciu tej gumy stały się bardziej telepatyczne? Znaczy bardzo się telepie, czuć luzy itp?Ja w swoim miałem 2 takie gumowe odbojniki jak na tym foto ile obciąć, z czego obydwa były z jednej strony, jeden wywaliłem, drugi został, no i tak jakoś przy hamowaniu wpada w drgania. no i teraz nie wiem czy z powrotem włożyć tą gumę i się znów męczyć marną 70mm, (bo guma ma 3,5cm i ograniczała..) Teraz z jedną gumą mam prawdziwe 100mm skoku, choc nie do końca wracające, sag gdzieś tak 10%, ładnie krawężniki wybiera itp, ale jak wpadnie jak stoję na pedałach to wrócić nie chce.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.