Skocz do zawartości

[vitesse koszulka+spodenki,rękawki i nogawki]-prośba o opinie,propozycję

impa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przymierzam się do zakupu mojego drugiego kompletu odzieży kolarskiej- koszulki z długim rękawem http://sklep.vitesse.pl/product/proline-koszulka-dlugi-rekaw/ oraz krótkich spodenek http://sklep.vitesse.pl/product/proline-spodenki-z-szelkami/ Korzysta ktoś z was z odzieży od vitesse? zależy mi o opiniach na temat:jakości wykonania,trwałości,szwów i wkładki Ergo Plus Gel. 

Poszukuje też rękawów i nogawek kolarskich do 100zł za komplet nogawki-rękawki (tu jestem zupełnie zielony w tym temacie,nigdy nie używałem ) za wszelkie propozycje/uwagi z góry dziękuje  :icon_wink:

Witaj,

co do tej firmy to miałem z nią styczność tylko dzięki koszulce ze Skandii. Materiał jest bardzo przyjemny i trwały, nic się nie pruje. Niestety tylko tyle mogę powiedzieć.

Co do nogawek i rękawów to możesz kupić w Nowatexie - mam wiele ciuchów od nich i ostatnio niestety jakość się w mojej ocenie pogorszyła, wiele rzeczy zaczyna się pruć, ale do nogawek nie mam uwag, mam wersję lekko ocieplaną i taką polecam.

Mam koszulkę z długim rękawem spodenki długie oraz krótkie.

Szwy nie puszczają. Ciuchy są świetne jestem z nich bardzo zadowolony. Materiał w bluzie i spodniach ma lekki meszek pod spodem przez co są ciepłe.

Po 2 sezonach nie mam z nimi problemów. No może wkładka w krótkich spodenkach po wielu praniach straciła kolor. Teraz jest blado pomarańczowa. 

Wkładki są grube mięsiste. Na pewno nie są wykonane z samej gąbki.

dzięki za odezw w temacie :thumbsup:

Kontaktowałem się też z vitesse z zapytaniem o proponowane rozmiary odzieży dla mnie,koszulkę doradzono mi w rozmiarze 4(tu się wydaje ok) Spodenki natomiast w rozmiarze 6-i tu się obawiam czy czasem nie będą za duże,niby można wymienić ale wolałbym uniknąć odsyłania towaru xx raz icon_biggrin.gif  Moje wymiary klatka 95,pas 87,udo 58,wzrost 182,noga 84,5.