Jarek4 Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 Jak w temacie. Proszę o poradę. Obczytałem się już sporo i wybór padł na te dwa modele. Rozmiar ramy 54, noga 80 cm, 175 cm. Różnice w modelach: 3.0 - osprzęt 105 2x10 + korba - FSA Gossamer FOCUS MegaExo 50/34T 4.0 - tiagra 3x10 + korba Shimano TIAGRA Różnica w cenie 400 PLN. Pytanie - czy warto, czy przeznaczyć te 400 złociszy na dodatki. Jestem amatorem jeśli chodzi o szosę. Ma być na razie dodatkiem do treningu MTB ale raczej mnie wciągnie mocniej z tego co widzę po pierwszych przejażdżkach. No i czy wielkość ramy dobrałem odpowiednio. Jechałem i na 52 i na 54 i nie czułem większej różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 Wg mnie korba z trzema rzędami jest niezbyt przydatna w szosówkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
korbotronic Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 jeszcze wczoraj sam szukałem swojej pierwszej szosy miałem podobny dylemat na temat grup osprzętu i różnica też wynosiła 400 zł koledzy podpowiadali: Jeżeli koszt podniesienia grupy osprzętu to 400 PLN, a masz tą kasę, to na pewno warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 7 Września 2013 Udostępnij Napisano 7 Września 2013 Pomijając stylówe, która notabene jest bardzo ważna na szosie, ciężko znaleźć uzasadnienie dla 3 tarcz w typowym rowerze szosowym. Ewenytualnie jeżdżąc w gorach, dla kogoś kto nie chce się zbytnio napinac, może to być dobrym rozwiązaniem. W 3 dostajesz juz dość wysoka kasetę 12-28. Rozmiarowo chyba 54 wydaje się być OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...