Skocz do zawartości

[opony] nie"semi" i dobre na asfalt :)


adamm84

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam micheliny wildgripper sprint S i proszą sie o wymiane

 

nie chce semislicków bo ten asfalt ktorego uzytkuje jest zazwyczaj dziurawy :angry2:

 

moja jazda to

45% asfalt

25% "miasto"

30% teren

 

na razie wypatrzyłem to:

 

http://www.skokadrenaliny.pl/shopping/prod...66491b614363c44

 

http://allegro.pl/item104897084_2_opony_ri...comp_f_vat.html

 

http://allegro.pl/item103895575_opona_schw...ght_26_2_1.html

 

a moze nie mam racji i jakies agresywniejsze semi :033: w moich michelinach nie podoba mi sie przebijalnosc, pierwszy lepszy kolec i kapeć, jakies ekstremalnie lekkie nie musza byc tzn do 600g i fajnie by było gdyby 10tys km wytrzymały

 

jakieś propozycje ?

z góry dzieki :)

Napisano

Te Schwalbe wygladają ciekawie w ten teren co podajesz, jednak wątpie zeby wytrzymały 10 tys km bo on są dość miekkie i raczej szybciej sie zetra.

Moze Continental Twister? na pewno cos nie 100% terenowego, raczej z lżejszym bieżnikiem.

Napisano
nie chce semislicków bo ten asfalt ktorego uzytkuje jest zazwyczaj dziurawy

A co mają dziury w asfalcie do semislicków? :D

 

Ja ostatnio fajną oponkę (semislick) kupiłem na przód - Duro Wildfire Antylope 1,95 - za 13 zł. Ciężki kloc bo waży 900-1000 gram (więc niestety w twoich wymogach się nie mieści) i przerażony byłem trochę tą wagą, ale nadrabia warunkami jezdnymi - bieżnik nie agresywny więc oporów nie stawia, pięknie trzyma się podłoża w terenie no i z tego co widzę to guma bardzo trwała i wytrzyma tysiące kilometrów.

Napisano

A co mają dziury w asfalcie do semislicków? :P

 

no to mają ze jest sporo uskoków, ostrych krawędzi itp. na 1 wypadzie z sakwami na moich michelinach miałem 5 gum a kolega na pełnoklockowych 1 więc coś w tym jest

 

 

twistery,escape i smart samy wizualnie mają bardzo podobny bieżnik, które z nich nadadza sie najbardziej na asfalt ??

bo tak na moje oko to podobnie wiec kupił bym najtańsze escape :P

Napisano

mam smat sam dopiero miesiąc więc nic nie mogę powiedzieć

o trwałości , oprócz tego że mi pasują trakcyjnie

 

ale zastanów się nad taką tradycyjną opcją

Panaracer Mach Semi Knob na tył

Panaracer Mach Semi Slick na przód

zwykła wersja drutowa - wytrzymały mi w starym rowerze

najwięcej ze wszystkich opon które miałem...

Napisano
no to mają ze jest sporo uskoków, ostrych krawędzi itp. na 1 wypadzie z sakwami na moich michelinach miałem 5 gum a kolega na pełnoklockowych 1 więc coś w tym jest

To jakieś badziewne te opony muszą być B) Chociaż ja jedynie semislicki zakładam tylko na przód, w tyle zawsze mam coś agresywniejszego.

 

ale zastanów się nad taką tradycyjną opcją

Panaracer Mach Semi Knob na tył

Panaracer Mach Semi Slick na przód

Miałem i mam te oponki i potwierdzam że są wytrzymałe no i na dodatek mają podobno niewielkie opory toczenia, gdyż kiedyś tam w jakichś tam testach zdobyły czołowe miejsca.

Napisano

Np. zastosowanym materiałem (drut, kevlar, zwijana) etc.

 

Co myślicie, może ktoś używa

Schwalbe Marathon z kevlarem ? cena ok. 74 zł za sztukę, czyli b. tanio.

?

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Witam

Poszukuje opon przód+tył oczekuje że bęedą mieli niskie opory toczenia na asfalcie i jako tako spisywały się w terenie. Ale najbardziej zależy mi na wadze :)

Musze też dodac że nie jestem milionerem oczekuje czegoś w miare nie drogiego.

Prosze o pomoc :D

  • 2 miesiące temu...
Napisano

jak to nie pomaga :-)

geax

 

całkiem przyjemnie się jeździ po asfalcie, waga ok - 420 g, nie za droga , ale : nie lubi piasku , w błocie i na kamyszkach nie miałem okazji jeszcze przetestować

Odnośnie trwałości nic jeszcze nie mogę powiedzieć - dopiero 750 km

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...