Trek6000 Napisano 4 Września 2013 Napisano 4 Września 2013 Witam. Zakupiłem sobie dzis ta bryczke Trek 6000 (2012). Po zakupie, w trasie powrotnej zauważyłem.niestety dopiero w domu że przednie koło posiada jajko. Co w takim wypadku zrobić? Zgłosić to, nie.spróbują mi kita wcisnąć że to moja winna? Mogę tą sprawę wziąć pod gwarancje?
siimon Napisano 4 Września 2013 Napisano 4 Września 2013 Ja bym zrobił sadzone na boczku. No chyba, że wolisz na miękko
Trek6000 Napisano 4 Września 2013 Autor Napisano 4 Września 2013 Może jest po prostu krzywo założona opona? W czasie jazdy słyczać jak tarcza ociera o hamulec i w domu zakręciłem kołem i było widać lekke jajko. Jutro mam podjechać do serwisu i zrobią to (tak mówił przy telefonie)
beskid Napisano 4 Września 2013 Napisano 4 Września 2013 Ocieranie tarczy o klocki nie ma nic wspólnego z jakimkolwiek biciem koła.
kporys Napisano 4 Września 2013 Napisano 4 Września 2013 To nie ma znaczenia, bo tarcza jest przymocowana do piasty, więc nie ma nic wspólnego z obręczą. Ze swojej strony polecę:1.Dokręć tarczę Torxem 25, 2. Potem poluzuj śrubki od zacisku, ale nie tak żeby latał luzem, tylko tak żeby dało się go przesuwać, 3.Znajdź miejsce, gdzie widać klocki (albo od góry albo od dołu) i ustaw zacisk równo i dokręć śruby zacisku (przy dokręcaniu może się przesuwać delikatnie w prawo/lewo, więc musisz uważać i dokręcać z czuciem) Możesz podłożyć sobie białą kartkę od dołu czy coś, żeby było widać prześwit. Najlepiej wykonywać tą czynność jak jest jasno. Powodzenia!
Trek6000 Napisano 4 Września 2013 Autor Napisano 4 Września 2013 To nie ma znaczenia, bo tarcza jest przymocowana do piasty, więc nie ma nic wspólnego z obręczą. Ze swojej strony polecę: 1.Dokręć tarczę Torxem 25, 2. Potem poluzuj śrubki od zacisku, ale nie tak żeby latał luzem, tylko tak żeby dało się go przesuwać, 3.Znajdź miejsce, gdzie widać klocki (albo od góry albo od dołu) i ustaw zacisk równo i dokręć śruby zacisku (przy dokręcaniu może się przesuwać delikatnie w prawo/lewo, więc musisz uważać i dokręcać z czuciem) Możesz podłożyć sobie białą kartkę od dołu czy coś, żeby było widać prześwit. Najlepiej wykonywać tą czynność jak jest jasno. Powodzenia! Ale ewydetnie widać jak w jednym miejscu lekko koło lata/odchodzi
tobo Napisano 4 Września 2013 Napisano 4 Września 2013 No to masz: - opcja pierwsza: krzywa tarcza - opcja druga: krzywo wpięte koło - opcja trzecia (oprócz jednej z dwóch powyższych) - słabo zaplecione/wycentrowane koło. Wszystkie trzy problemy mogą być winą montażu roweru w fabryce i/lub sporą tolerancją przy jego wykonaniu. Koła pod tarcze zaplatane są "mniej - więcej" prosto, ponieważ nie jest to konieczne dla toczenia się roweru Praktycznie żaden nowy rower nie ma prostych kół, szczególnie sprzęt masowej produkcji.
Trek6000 Napisano 5 Września 2013 Autor Napisano 5 Września 2013 Po pracy oddam rower do kontroli i niech sprawdzą o co kaman.
Trek6000 Napisano 6 Września 2013 Autor Napisano 6 Września 2013 Byłem wczoraj tam i panowie mi powiedzieli że tego teraz nie będą robić, tylko dopiero jak przyjadę na zmuszony przegląd po 150km. Olewam to i pojadę to gdzieś indziej zrobić. Ile może kosztować taka regulacja koła przedniego?
tobo Napisano 6 Września 2013 Napisano 6 Września 2013 Jeśli bicie koła nie wpływa na zachowanie roweru (tak jak bicie góra - dół może) to ja bym poczekał do przeglądu, chyba że - znowu - bicie na boki szarpie rowerem, powoduje ocieranie opony lub jest kompletnie nieakceptowalne psychicznie dla właściciela
provid Napisano 6 Września 2013 Napisano 6 Września 2013 15 zl u znajomego serwismana nie wiem ile biora gdzie indziej ale pare zlotych musisz doliczyc. Wysłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 4
Trek6000 Napisano 6 Września 2013 Autor Napisano 6 Września 2013 W Gdańsku taka zabawa kosztuje pomiędzy 20 a 30zł. CHyba poczekam to przeglądu. Opona nigdzie nie ociera.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.