Skocz do zawartości

[rower] Hornet 2012 Dartmoor do zwykłej jazdy bez szaleństw ?

KapitanC

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, jak w temacie, szukam roweru do zwykłej jazdy bez szaleństw, zwykłe wycieczki z dziewczyną, mam też las obok tu gdzie mieszkam tam tez będę jeździć oczywiście turystycznie :P po czytałem różne opinie ale nić konkretnego sie nie dowiedziałem :/ co sądzicie o tym rowerze ? od razu napisze ze jestem laikiem i nie znam sie na rowerach za bardzo :P może polecicie cos innego w podobnym stylu jestem otwarty na propozycję :) 

(nie chce składać roweru , wole kupic cały)

POZDRO! :) 

• Mod Team
Napisano

Hornet to rower AM/Enduro. Będzie wygodny, nawet wygodniejszy niż typowy rower XC, ale na prostych i podjazdach zdecydowanie wolniejszy. Za to na zjazdach będzie lepszy, ale tylko takich w trudnym terenie, na prostych, zwykłych dużej różnicy nie będzie. także przy "zwykłej jeździe bez szaleństw" będzie się zwyczajnie marnował.

Napisano

Hornet to rower AM/Enduro.

No właśnie z tym jest lekki problem.

Kolego ja powiem tak:

Mam rower złożony na ramie Horneta używam go do różnej jazdy ale ogólnie chodziło mi o mocny rower bo lekko nie ma (90% teren, korzenie, kamienie, zjazdy itp..), przdtem miałem typowego sztywniaka do XC i nie powiem żeby Hornet był specjalnie wolniejszy ale....

Wszystko zależy do konfiguracji. Rwoer proponowany na stronie Dartmoora nie zupełnie odpowiada mojemu wyobrażeniu o rowerze AM/Enduro bo....

Co to za rower AM/Enduro z jednym małym blatem z przodu? A na stronie Dartmoora rower jest opisywany jako FR/Dirt/Lrkkie DH.

Ja mój mam skonfigurowany bardzo podobnie (mocne koła, mocne piasty, dobre heble, itp) z tym że przerzutkę przednią też posiadam.

Więc według mnie jak byś się chciał pobawic i zmienic troszkę konfigurację tego roweru to czego nie, niejeden już się przekonał że Hornet może byc baardzo szybki ;)

Moim zdaniem....