Dexter127 Napisano 2 Września 2013 Napisano 2 Września 2013 Witam, dawno mnie tu nie było i trochę się u mnie działo i mój stary Manitou się rozsypał i przyszła pora by wymienić to na coś innego i teraz mam trochę kasy do dyspozycji Mianowicie potrzebuję amortyzatora minimum 170mm skoku (najlepiej dwupółka) na QR20 do swojego rowerku Do dyspozycji jak w tytule 1100zł i ani grosza więcej. Myślę nad tym: http://allegro.pl/888-vf2-stan-idealny-nie-44-55-66-domain-boxxer-i3509539125.html chociaż to jest 2006 a manitou był z 2005 i pękał gdzie się dało i boje się że ten 888 też zacznie pękać i się rozsypywać. Może macie jakieś inne propozycję? Proszę was o pomoc PS. Słyszałem też że w tej cenie już lepiej wyrwać jakiegoś marocka z RC... co sądzicie?
RafalSBK Napisano 3 Września 2013 Napisano 3 Września 2013 Jeżeli to nie Ty kupiłeś te ósemki to poczytaj ten wątek http://www.forumrowerowe.org/topic/138405-888-vs-boxxer-co-lepsze/ a tu masz boxxerka http://allegro.pl/rock-shox-boxxer-team-gwarancja-i3512846661.html dobra opcja, tylko ten z tej aukcji nie ma dolnego pokrętła, da się je regulować imbusem, ale sprzedający tego nie napisał. Sam śmigam na boxxerach, wcześniej miałem WC a teraz Team i śmiało polecam.
Dexter127 Napisano 3 Września 2013 Autor Napisano 3 Września 2013 Jeszcze nic nie kupiłem bo praktycznie jak na razie pieniędzy w rękach nie mam przelewy nie doszły. Ten boxxer fajny tylko ta półka mi się nie podoba i nie wiadomo ile gościu sobie za niego woła. Tylko teraz pytanie czy boxxer byłby dla mnie dobry bo ważę 55kg i tutaj zaczyna się zabawa ze zmianą sprężyn. I jak na razie nic ciekawego do kupienia nie widzę. Bo ten 888 VF2 za 900zł to chyba przesada lekka?
Avalanche Napisano 4 Września 2013 Napisano 4 Września 2013 A dalej masz tego signa? Jeśli masz go w takiej specyfikacji jak w profilu to zamiast wydawać ponad tysiaka na dwupółkę do słabego sztywniaka kupiłbym jakieś 66 czy domaina z naciskiem na marzcoka za jakies 700 zł a resztę wpakowałbym w inne części. Bo jak patrze w ta specyfikacje zmieniłbym praktycznie wszystko:D
Dexter127 Napisano 4 Września 2013 Autor Napisano 4 Września 2013 A dalej masz tego signa? Jeśli masz go w takiej specyfikacji jak w profilu to zamiast wydawać ponad tysiaka na dwupółkę do słabego sztywniaka kupiłbym jakieś 66 czy domaina z naciskiem na marzcoka za jakies 700 zł a resztę wpakowałbym w inne części. Bo jak patrze w ta specyfikacje zmieniłbym praktycznie wszystko:D To nie patrz na specyfikację, napisałem że dawno mnie tu nie było i trochę się pozmieniało Nie mam signa, teraz jest full, lepsze koła, opony, kierownica mostek - cały rower inny i teraz przyszedł czas na zmianę widelca więc zmieniam i zostaną mi hamulce. Ale na hamulce szybko uzbieram
Avalanche Napisano 4 Września 2013 Napisano 4 Września 2013 Pokazał się na allegro boxxer http://allegro.pl/rock-shox-boxxer-world-cup-2009-mostek-holzfeller-i3525237817.html Ale jeśli ten kompletnie inny rower to ten stalowy klocek to aż szkoda zakładać go do tej ramy bo przekracza dziesięciokrotnie jej wartość
RafalSBK Napisano 4 Września 2013 Napisano 4 Września 2013 http://allegro.pl/ro...3525237817.html Ten tez chyba bez regulacji powrotu World Cup wymaga częstszego serwisu niż Team/Race, jest mniej czuły, ale jego zaletą jest bardzo niska waga i możliwość pompowania sprężyny pod siebie. Jest jeszcze kwestia popychacza sprężyny, w WC jest on cieńszy niż w Team/race o 2mm. Mi udało się pogiąć ten z WC. Team/race jest dużo czulszy, nawet jak się bardzo rzadko serwisuje to działa bez zarzutów. A sprężynę do lag 32mm sam kupowałem 2 tygodnie temu, w rowerowy.com srebrną do 65kg za 170zł. Pod twoją wagę też by się znalazła, chyba biała z tego co pamiętam.
Dexter127 Napisano 4 Września 2013 Autor Napisano 4 Września 2013 Czyli odradzacie tego boxxera? Chetnie bym sie o niego pokusił i w sumie zaraz popatrze jak przebiega serwis tego World Cup'a i ocenie czy sam bym tego dokonał. Gościu na aukcji napisał, że regulacje sprawne ale jutro zadzwonie i się dowiem dokładniej. Ciężki wybór jest w tym momencie.A to że amor przekracza wartość ramy to wiem, z czasem też może ją wymienie Skoro ma możliwość pompowania pod siebie to dlaczego ma być mniej czuły? na pewno chyba będzie lepszy niż ten Manitou Stance Kingpin którego miałem, prawda? I ile ma skoku 203mm?EDIT: Doczytałem i ma skok 200mm ale teraz to się zawahałęm bo ponoć one są mało wytrzymałe a ja lubie robić np. dropy ze schodów albo wybrać się z kumplem i porobić dropy z różnych wysokości na piachu.. Najlepszym wyjściem byłby fox ale nie stać mnie na to więc może lepiej postawić na 888?
Dexter127 Napisano 5 Września 2013 Autor Napisano 5 Września 2013 Pokazał się kolejny MARZOCHHZI 2006 ale RC2H, co o nim sądzicie? Pisałem do gościa i chce za niego 1300 ale myślę że uda się wynegocjować do 1100zł i napisał, że amortyzator był jeżdżony tylko pomieście i stan IGŁA. Wszystkie regulacje ponoć działają i ani jednej ryski. http://allegro.pl/amortyzator-marzocchi-bomber-888rc2h-2006-igielka-i3526660021.html
MikeSkywalker Napisano 5 Września 2013 Napisano 5 Września 2013 Ciekawy ten twój wynalazek typu "full" No ale może jeździ jak trzeba, nie spotkałem się z taką konstrukcją w realu więc nie oceniam. Dwupółka jest Ci naprawdę potrzebna? Czy 180/200mm skoku? Przecież to jakiś totalny downhill a nie jakiś drop ze schodów, gdzie 150-160 spokojnie wystarczy. W tej kasie to ja bym szukał jakiegoś jednopółkowego Domaina, nie jeździłem na nim ale chłopy tak chwalą że sam pewnie niedługo kupię. W tej kasie spokojnie kupisz, praca będzie idealna a i skoku wystarczy.
Dexter127 Napisano 5 Września 2013 Autor Napisano 5 Września 2013 170mm wykorzystywałem i brakowało nie raz tego skoku ale amor umarł więc skoro mam możliwość kupno innego, lepszego z większą ilością skoku to po jakiego grzyba mam zmniejszać ten skok?? :| FR wymaga większego skoku amora według mnie. Dlatego nie bardzo lubię pytać na forach bo ludzie zaraz piszą nie na ten temat co trzeba, dowiem się coś więcej prócz tego że mam dziwny "full wynalazek" i że mi nie potrzeba tyle skoku?
RafalSBK Napisano 6 Września 2013 Napisano 6 Września 2013 Boxxer WC jest mniej czuły przez dodatkowe uszczelki w komorze powietrznej, ale to dosłownie nie wielka różnica pomiędzy Team/Race. da się to zrekompensować łagodniejszym ustawieniem tłumienia. A co do wytrzymałości. Sam ładowałem dropy większe ode mnie, skakałem po schodach, i zaliczyłem nie jednego strzała przy prędkości o wielki kamień, tak że amor się dobił, a mi prawie ręce spadły z kierownicy. A amortyzator dalej jest cały i prosty. Słyszałem tylko o jednym przypadku pękniętych goleni dolnych, ale to przez uderzenie w kamień tą właśnie golenią. W 2010 roku jak wyszły boxxery z golenią 35mm wszyscy pisali, że te z 32mm muszą być niej wytrzymałe i wiotkie. i że sprężyna powietrzna ma krótszą komorę, że to zmieni jej charakterystykę. Ale nikt nie wspomniał o tym że szersze lagi mają cieńszą ściankę, a objętość komory powietrznej jest nadal taka sama (jest krótsza, ale ma większą średnicę) Poza tym ważysz 55kg ? to tym bardziej go nie połamiesz. przy tej wadze będziesz go pompował pewnie na ok 100psi. ale przy sagu 30% będzie Ci bardzo ciężko go dobić. wynika to z rozmiarów komory powietrznej, pod lżejsze osoby mogła by być trochę większa, ale wtedy cięższe osoby by go łatwiej dobijały. Wiem to z własnego doświadczenia. Jak śmigasz FR to lepszy będzie dla Ciebie WC. serwis da się przeprowadzić nawet jak masz tylko jedną lewą rękę, a prawej nie masz w ogóle. http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=79309 W 888 masz więcej regulacji i będziesz mógł go lepiej ustawić pod siebie, ale w ósemkach z tego co kojarzę są nierozbieralne tłumiki, a serwis jest trudniejszy. Słyszałem też od kolegi, że przy nieodpowiednim postępowaniu podczas serwisowania można go uszkodzić. A foxa40 nie kupisz w tej cenie, ostatnio był na allegro jakiś za 1200zł ale miał bardzo zdarte górne lagi, na sprawnego trzeba się wyrzygać ze 2000zł. Tez bym chciał czterdziestkę, ale głównie dlatego żeby się nauczyć go serwisować, ale póki co koszty amortyzatora jak i serwisowania foxa mnie odstraszają. No i częste serwisowanie podobnie jak w boxxerze WC, z tym że dużo więcej roboty niż w boxxie. Rzuć też okiem na dział giełda na dh.zone jest tam sporo większy wybór niż na allegro. Ps. mam 203/228mm skoku i nie zgadzam się z opinią że to za dużo. Ps2. z własnego doświadczenia wiem, że pytania związane z DHiFR lepiej kierować na dhzone.
Dexter127 Napisano 7 Września 2013 Autor Napisano 7 Września 2013 Jakoś teraz się tak naczytałem dość złych opinii o tych boxxach i nie jestem zbytnio przekonany by to kupować.. a ja mam właśnie szczęście do takich rzeczy by zaryć gdzieś widelcem :/ Chyba jednak poczekam na jakieś 888, kumpel też śmiga na 888 ale vf2 i działa całkiem przyzwoicie chociaż te cieńkie lagi mnie odstraszają też jakby nie było Poczekam na jakieś oferty, do końca miesiąca chciałbym coś kupić bo mnie szlag trafia bez roweru już A na DH Zone w sumie patrzałem i nic ciekawego nie ma tak samo jak na allegro.
Dexter127 Napisano 11 Września 2013 Autor Napisano 11 Września 2013 Możecie mi chociaż powiedzieć których roczników 888 i boxxerów unikać? bo słyszałem że 888 2008r. ma luzy fabryczne na lagach dolnych...
MikeSkywalker Napisano 12 Września 2013 Napisano 12 Września 2013 2008 to jakiś pechowy rocznik chyba, nie wiem jak z 66 i 888 ale wiem że na 55 ludzie narzekają na jakąś wadę fabryczną przez którą dopiero po rozwierceniu tłumika amor lepiej pracuje.
Dexter127 Napisano 12 Września 2013 Autor Napisano 12 Września 2013 A co sądzicie o foxie ? http://tablica.pl/oferta/frameset-dh-fr-rst-truvativ-fox-40-dc-neco-ID3sybl.html - gościu rozmyśla nad sprzedażem tego za 1200zł, ponoć wszystko działa lagi nie porysowane, nie ma luzów... 2009r. Na foxach się nie znam i stwierdził że tłumik to: 4mc. Jak już miałbym brać to po wystawieniu na allegro albo paczką za pobraniem.
koziat Napisano 13 Września 2013 Napisano 13 Września 2013 serwis 888 nie jest trudny i wykonuje się go dużo rzadziej niż w boxxerach do tego 888 dużo bardziej wytrzymałe jedyną wadą jest niestety waga ale coś za coś.
Dexter127 Napisano 16 Września 2013 Autor Napisano 16 Września 2013 Na wadze mi nie zależy(rower waży 26kg więc w tą czy w tą zero różnicy:P)... za ile według was zadbany marzocchi 888 rc2x 2006 powinien byc sprzedany? albo rocznik 2007 też rc2x
Dexter127 Napisano 23 Września 2013 Autor Napisano 23 Września 2013 Kupiłem Marzocchi 888 RC2X 2007, zadbany jedynie parę rysek i przeserwisowany za 1200zł... już żadnej innej oferty nie mogłem znaleźć a ta wydawała się być najlepsza
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.