Mod Team Puklus Napisano 26 Listopada 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 Psikać a psikać to też różnica panowie ... co innego zlać golenie uszczelki i jeszcze sobie na włosy by połysk był, a co innego zakropić w dosłownym tego słowa znaczeniu w celu usunięcia kurzu ... ja raz na jakiś czas zakropię po 1 kropli na uszczelkę, zobaczymy co będzie przy serwisie który już niebawem jak mi sie wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roge Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 Brunox nie szkodzi, pomaga usuwać brud z uszczelek przeciwkurzowych. Oprócz wykonywania pełnego serwisu, warto częściej ściągać same dolne golenie, nasmarować uszczelki przeciwkurzowe, wyczyścić i nasączyć gąbki oraz wlać świeży olej do lag. Uszczelki przeciwkurzowe należy smarować smarem stałym. RockShox fabrycznie je smaruje jakimś stałym mazidłem, w instrukcjach serwisowych dziwnym trafem o tym nie wspomina... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 29 Listopada 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 Taaaa powiedź to osobie która nie widzi różnicy miedzy kluczem oczkowy a francuskim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdaskoKross Napisano 26 Września 2017 Udostępnij Napisano 26 Września 2017 Panowie dołączam się do tematu tym razem Marok 55RS Po wymianie uszczelek wszsytko działało dobrze do momenty gdy nie zaczęły pojawiać się oringi oleju na lewej i prawej stronie jednak po lewej tam gdzie sprężyna i powietrze pojawiają się częściej i więcej. Poprzednie uszczelki tej samej firmy co orginałki ciekły własnie z lewej strony teraz pojawia się to samo jednak w nieporównywalnym stopniu. Dodam też ,że zakładałem temat w któym zawarłem informacje dotyczące stanu goleni górnych z którego wynikało , że jest rysa nie wyczuwalna pod opuszkiem palca ale wyczuwalna pod paznokciem oraz delikatna wgnotka ku górze. Oringi najczęściej pojawiają się przy ostrym lądowaniu. Myślicie ,że ta ryska może ciąć uszczelkę ? (Tylko jak skoro nie ma ostrych krawędzi). Mogę jeszcze sprawdzić to sposobem takim ,że usunę wazelinę kosmetyczna spod uszczelek(na którą kapałem po 6 kropel oleju mechanicznego) i sprawdzę czy dalej zostawia ślady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.