Witam. Mamy pytanie czym zakonserwować wewnątrz ramę ze stali Cr-Mo, by nie zaszkodził jej deszcz, śnieg i sól drogowa?
Wyczytałem, że dobrym rozwiązaniem jest użycie oleju silnikowego, czy samochodowych preparatów do profili zamkniętych. Tu proszę o poradę kogoś mającego w temacie doświadczenie, które rozwiązanie, ewentualnie jaki preparat, byłby wystarczająco skuteczny, tani i łatwo dostępny w handlu?
Zastanawiam się jeszcze nad jedną rzeczą, o ile może przybrać na wadze rama po tego rodzaju zabiegu? Szczególnie jeśli operację taką przeprowadzać będzie się regularnie, a do każdej nowej warstwy tej mazi poprzykleja się wszędobylski kurz i brud. A może da się jakimś prostym sposobem usunąć poprzednią powłokę przed nalożeniem nowej?
Dodam, że rama jest nieużywana, rdzy w rurze podsiodłowej nie zauważyłem, ale pewności co do całości mieć nie mogę.
Pytanie
Gość Jeden z dziesięciu
Witam. Mamy pytanie czym zakonserwować wewnątrz ramę ze stali Cr-Mo, by nie zaszkodził jej deszcz, śnieg i sól drogowa?
Wyczytałem, że dobrym rozwiązaniem jest użycie oleju silnikowego, czy samochodowych preparatów do profili zamkniętych. Tu proszę o poradę kogoś mającego w temacie doświadczenie, które rozwiązanie, ewentualnie jaki preparat, byłby wystarczająco skuteczny, tani i łatwo dostępny w handlu?
Zastanawiam się jeszcze nad jedną rzeczą, o ile może przybrać na wadze rama po tego rodzaju zabiegu? Szczególnie jeśli operację taką przeprowadzać będzie się regularnie, a do każdej nowej warstwy tej mazi poprzykleja się wszędobylski kurz i brud. A może da się jakimś prostym sposobem usunąć poprzednią powłokę przed nalożeniem nowej?
Dodam, że rama jest nieużywana, rdzy w rurze podsiodłowej nie zauważyłem, ale pewności co do całości mieć nie mogę.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.