Keleron Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 Witajcie Jest to mój pierwszy post na forum wiec sie przywitam... Zagldałem tutaj wczesniej ale teraz mam taki nie typowy problem...a konkretnie zakupiłem Cube Acid 29 er z amorkiem Rock Shox XC32 Solo Air 29", Motion Control, Poploc, 100mm i mam pytanie czy po zablokowaniu manetka na kierwnicy (blokada poplock) amortyzator powinien się ugiąćczy powinien być max sztywno Mój ugina się około 1 cm Po moim pytaniu przy zakupie czy tak ma być sprzedający powiedział że te RS tak mają.... Może ktoś coś na ten temat podpowiedzieć...dodam że pozostałe funkcje działają normalnie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d8wid Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 Amortyzator musi się ugiąć żeby nie uległ zniszczeniu. Gdybyś wjechał na duża przeszkodę to blokada powinna całkowicie odpuścić i wróci do normalnej pracy. Jednak odradzam próbować Sent by Taptalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba1b1 Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 Jest to narmalne, mam RS Torę i gdy zablokuję też ugina się ten 1 cm, nie ma się czym martwić Witajcie Jest to mój pierwszy post na forum wiec sie przywitam... Zagldałem tutaj wczesniej ale teraz mam taki nie typowy problem...a konkretnie zakupiłem Cube Acid 29 er z amorkiem Rock Shox XC32 Solo Air 29", Motion Control, Poploc, 100mm i mam pytanie czy po zablokowaniu manetka na kierwnicy (blokada poplock) amortyzator powinien się ugiąćczy powinien być max sztywno Mój ugina się około 1 cm Po moim pytaniu przy zakupie czy tak ma być sprzedający powiedział że te RS tak mają.... Może ktoś coś na ten temat podpowiedzieć...dodam że pozostałe funkcje działają normalnie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 29 Sierpnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 i mam pytanie czy po zablokowaniu manetka na kierwnicy (blokada poplock) amortyzator powinien się ugiąćczy powinien być max sztywno Skoro to Motion Control ... masz tam taką magiczną zaślepkę z napisem Gate, zdejmij ją, wyjmij klucz z tłumienia powrotu, wsadź tam i pokręć sobie. Tym samym sprawisz ze blokada będzie niemal zerowa lub maksymalna. Gdybyś wjechał na duża przeszkodę to blokada powinna całkowicie odpuścić i wróci do normalnej pracy. zwłaszcza z manetką na "klik" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GhOsTwrc Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 Uzywanie amora z zablokowanym skokiem skraca jego zycie. A tak pozatym i tak ma skrócone zycie bo fabrycznie jest w nim za malo oleju wiec jezeli jest nowy jeszcze nie skatowany to zrob mu servis lub zlec to komus w servisie. Wiem ze to dziwnie brzmi ale taka prawa jezeli chce sie zeby amor zyl dluzej to nowy trzeba przeservisować. Mam taki sam jak ty XC32 / REBA oba 29" i oba byly suche... W zeszlym roku w swoim Cubie mialem Foxa na ktorym jezdzilem bez wczesiejszego servisu i niestety po 5000 km zaczely sie problemy( pocenie sie i beznadziejna kultura pracy) Dla porównania w/w REBA servisowana poraz 2 po 5000 km wyglada doskonale jak nowa:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sonix Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 i oba byly suche... pocenie sie i To albo suche albo miały olej i się pociły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keleron Napisano 29 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 Hymmm no to problem rozwiazany... tylko nie wiem czy mam ten serwis mu robic czy nie ... mam ktos z Was instrukcję i dane techniczne od tego amorka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 29 Sierpnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 To albo suche albo miały olej i się pociły. sucho było w środku = brak oleju, pocenie czyli krążki na goleniach = smar na uszczelkach ... to 2 różne kwestie. Ale fakt ze nowe widelce często sa za suche ... Uzywanie amora z zablokowanym skokiem skraca jego zycie. Wyjaśnij proszę. Was instrukcję i dane techniczne od tego amorka ? Tutak wystarczy ze przeczytasz sobie, jak nie masz do XC np z recona. to pewnie to samo, a na pewno działa tak samo i ilości olejów będą takie sam, podobnie jak gęstości. A jedyne co trzeba zrobić z nowym widelcem, to zdjąć portki czyli golenie dolne i zobaczyć czy nie ma za sucho, jak ma wyczyścić i wlać mu 25ml oleju 10 czy 15w. Do tłumika nie zaglądamy póki nic się z nim nie dzieje, no chyba ze chcemy przestudiować jego konstrukcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GhOsTwrc Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 rockshoxy suche . Fox sie pocil po serwisie gdy olej byl uzupelniony. Jazda z blokada skoku powoduje ryzyko dobicia gdy dzieje sie tak czesto to amor umiera. Puklus to mialem na mysli ze amory fabryczne sa zbyt suche :-):-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.