Skocz do zawartości

[amortyzator] używany do dh/fr 150mm

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! :) Nadeszła pora na wymianę mojego rst na coś lepszego. Mam zamiar wydać na amorka

ok. 500 zł. Będzie mi służył do jazdy po lesie i hopek. Rama to Kross Sign Ds. Ma mieć nie więcej niż 150 mm skoku.

Myślałem nad: http://allegro.pl/marzocchi-z150-qr20-drop-off-nie-dj-66-duro-triple-i3492630243.html

http://tablica.pl/oferta/marzocchi-drop-off-iv-nie-marzocchi-66-888-ID3wzW9.html#40b94b8bad

http://tablica.pl/oferta/marzocchi-drop-off-4-os-9mm-nie-fox-rock-shock-ID344Cx.html#67502d724d

Nie wiem tylko czy te amortyzatory będą pasowały to mojej ramy (rura sterowa, mocowanie koła itp.)

Nie znam się na tym zbytnio. :P

• Mod Team
Napisano

Kłaniam,

Starsze Maćki maja legendarną opinię, zupełnie zresztą zasłużoną.

Rury sterowe we wszystkich pokazanych przez Ciebie to standardowe 11/8 cala, czyli przypasują.

Pierwszy i trzeci - wbrew temu co jest w opisie, o ile zdjęcie przedstawia faktyczny towar wystawiony na sprzedaż - mają mocowanie koła na osie 20mm. Jak najbardziej preferowane i sugerowane ale jak znam życie Twoje przednie koło jest na standardowy szybozamykacz 9mm.

Jeśli zatem nie chcesz zmieniać przedniego koła/piasty pozostaje Ci tylko ten drugi z miękką osią.

No i last but not least  czy długość rury sterowej przypasuje? Sprawdź długość sterówki jaką masz teraz i porównaj z oferowanymi.

Szacunek...

I.

Napisano

Wszystkie wyżej pokazane amory to lipa, seria drop off nie była zbyt udana, jak się postarasz to za 500-600zł wyrwiesz Z1, która jest o wieele lepsza od dropów. 

Przy tym skoku sztywna ośka jest wręcz niezbędna, pływający amor będzie skutecznie odbierał przyjemność z jazdy.

Napisano