donut13th Napisano 28 Sierpnia 2013 Napisano 28 Sierpnia 2013 Witam, kilka tygodni temu kupiłem Unibike Crossfire 2013, nowy, i nie miałem z nim żadnych kłopotów do teraz (ok. 330km), najpierw tylne koło zaczęło przycierać przy każdym obrocie o hamulec, więc nie wiedząc z czego to może wynikać poluzowałem trochę tylni hamulec. Do dzisiaj nie miałem żadnych konkretnych kłopotów, kiedy koło zaczęło coraz bardziej fizycznie odczuwalnie ocierać przy każdym obrocie aż niemal zaczęło podskakiwać, więc przestraszony zszedłem z roweru i resztę drogi do domu przeszedłem pieszo żeby czegoś jeszcze bardziej nie uszkodzić. W domu trochę się przyjrzałem, ale że mimo wszystko w temacie mechaniki rowerów jestem zielony i mogłem coś źle zinterpretować więc piszę tutaj. Po podniesieniu roweru i zakręceniu kołem na każdym obrocie spowalnia o hamulec i jakby chybocze na boki. Kiedy w miejscu stało spróbowałem poruszyć kołem na boki i o dziwo poruszyło się. Czy to możliwe że coś się poluzowało i to przez to to całe chybotanie? Jeśli tak to czy z domowymi narzędziami dam radę to naprawić? Z tyłu tak jak i z przodu mam to zamknięcie motylkowe, ale niczego przy nim nie majstrowałem i nie wygląda na ruszone. Mieszkam w mieście i krawężników niestety nie da się uniknąć, ale starałem się zawsze zwalniać jak najbardziej i przenosić ciężar na koło które już podjechało.Pozdrawiam
Kiciok Napisano 28 Sierpnia 2013 Napisano 28 Sierpnia 2013 Serwis. Przy Twoim pojeciu, nie warto tego ruszac.
Mod Team michuuu Napisano 28 Sierpnia 2013 Mod Team Napisano 28 Sierpnia 2013 Ale warto sprawdzić czy koło jest dokręcone, do tego nie potrzeba inżyniera.