urbaan7 Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 Witam.Szykuję się do kupna roweru sportowego na szose. Kwota jak w temacie. Rower ma być nowy.Rower będzie używany tylko do jazdy po asfalcie. Przedewszystkim ma służyć do szybkiej jazdy na długich odcinkach. Wymogiem jest stabilna i mocna rama,widelec i koła, z podstawowym najprostrzym osprzętem. Co sądzicie o tym http://www.roweromania.pl/index.php/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=4621&category_id=431 ? Czy macię jakieś propozycję od siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MsRIFU Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 Dorzuć 500zł i kup KTMa na pełnej Sorze http://allegro.pl/rower-ktm-strada-800-cd-2012-roz-57-i3477447441.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 27 Sierpnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 Musi to być nowy rower? Jak się zdecydujesz na używane co w przypadku roweru szosowego jest bardzo dobrą inwestycją to dostajesz rower na ultegrze, widelcu karbonowym i innymi miłymi smaczkami dla oka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
parmenides Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 Albo w Decathlonie b'twin 5a za 1999zł. Napęd sora 2013, hamulce jakieś inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urbaan7 Napisano 28 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 A jeżeli bym się zdecydował na używkę, to na co zwrócić szczególną uwagę, aby kupić ją w dobrym stanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 30 Sierpnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 Jak w każdym rowerze na ramę. Sprawdź łączenia spawów czy nie ma tam pęknięć lakieru. Sprawdź działanie klamkomanetek, ponieważ w szosie to bardzo ważna i delikatna część, która kosztuje również najwięcej z całego roweru. Jeżeli widzisz którąś z manetek mocno obdartą lepiej zrezygnuj z zakupu lub mocno się targuj o spuszczenie przynajmniej 400zł na przyszły zakup manetek. Reszta to już standard zerknij na napęd jak bardzo jest zjechany, czy luzów nie ma, ogólny stan wizualny. Szosa powinna wyglądać i się błyszczeć jak nowa, jak jest inaczej tzn, że jeździł nią ktoś kto za bardzo nie dba o sprzęt. Ja bym od takiego nie kupił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Septix Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 A jeżeli bym się zdecydował na używkę, to na co zwrócić szczególną uwagę, aby kupić ją w dobrym stanie? No w tym sęk, że troszkę ciężko wyłapać używaną szosę bo sprzedawca musi znajdować się blisko w miarę naszych możliwości i rozmiar ramy musi być odpowiedni. Plusem takich ofert jest to, że zawsze można coś utargować. Głównie zwraca się uwagę na ramę, naciąg szprych, również na to czy ząbki na korbie nie są uszkodzone. co kto myśli o tym?: [2200] http://allegro.pl/rower-szosowy-cannondale-caad4-saeco-54-cm-i3508925941.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adhed Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 Zdecydowanie celuj w używkę, za 2500 ciężko znaleźć dobrą nową szosówkę, pewnie dostaniesz Sorę, a to niska półka. Jeśli zdecydujesz się na używany rower, to możesz dostać znacznie więcej. Ostatnio za te kwotę złapałem Authora A7705 z własnie karbonowym widelcem i innymi wstawkami od Ritcheya, osprzęt Dura Ace, tak więc sam polecam rowery używane, bo to się bardziej opłaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.