trupek Napisano 26 Sierpnia 2013 Napisano 26 Sierpnia 2013 Witam, Ze względu na kierunkowy bieżnik opony zastanawiam się jak je założyć. Na przypadkowych filmikach i w google grafice, każdy miał założone opony odwrotnie do strzałki kierunkowej i też tak uczyniłem, pomimo tego, że jestem zadowolony z opon to mam wrażenie, że muszę więcej siły wkładać w porównaniu do łysawych ale szerszych RR'ów 2.1 aby utrzymać podobną prędkość (może to być spowodowane, że na oponach są jeszcze pozostałości gumy w postaci jej naddatku) Gdzieś wyczytałem, że producent zaleca aby przednia opona była ustawiona zgodnie ze strzałką, natomiast tylnaprzeciwnie. Chciałbym poznać Wasze doświadczenia odnośnie tego jak najlepiej założyć obie opony aby uzyskać jak najmniejsze opory toczenia. Wiem, że odbije się to trochę na przyczepności i dlatego interesuje mnie optymalne ustawienie. Dlatego prosiłbym aby wypowiedział się ktoś kto ma jakieś obycie z tymi oponami bądź jakąś praktyczną wiedzę w tym temacie.
trupek Napisano 27 Sierpnia 2013 Autor Napisano 27 Sierpnia 2013 Nie wierzę, że nikt oponki nie ma, żeby się nie podzielić informacją.
CMIK Napisano 27 Sierpnia 2013 Napisano 27 Sierpnia 2013 Z tyłu lepiej przeciwnie do strzałki, a z przodu lepiej mieć inną oponę- jeśli hutchinson, to cobra.Python jest świetny z tyłu, a z przodu niebezpieczny.
trupek Napisano 27 Sierpnia 2013 Autor Napisano 27 Sierpnia 2013 Jeżeli już 2 Pythony zakupiłem to na przód założyć zgodnie ze strzałką czy przeciwnie?.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.