sebasw Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 lewa mi się udało, ale prawa jest tak mocno dokręcona, że nie mogę sobie poradzić.... w którą stronę ją odkręcać ? jeśli kręcę w przeciwna niż wskazówki zegara to obracają mi się do tyłu pedała i cała operacja jest bardzo trudna, ale gdy w końcu mi się udaje jakoś poblokować to używając całej siły śruba ani drgnie :-/ teraz pytanie, czy na pewno w dobrą stronę odkręcam, czy mam kręcić w przeciwną? jutro postaram się załatwić jakiś lepszy klucz i spróbować od nowa.... pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cookiesrulez Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 Odkręcaj normalnie w lewo. Jak się mocno zapiekła to psiknij WD-40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebasw Napisano 21 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 ale 10 dni temu były te śruby odkręcane w serwisie, więc chyba nie mogła tak szybko się zapiec ? właśnie od tego czasu coś mi chrupie w napędzie, więc łudzę się, że może za mocno dokręcili, ew. bez smaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cookiesrulez Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 Spróbuj ją odkręcać impulsowo, czyli krótkie mocne pchnięcia na klucz. A jak nie pomoże to jedź do serwisu i niech się sami tym zajmą, skoro od czasu ich "pracy" coś chrupie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
airproject Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 spróbuj wydłużyć dźwignię klucza.. jakąs rurką lub czyms takim. odkręca się po obu stronach jak normalne śruby. No a jak chrupie to na gwarancji dziada... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebasw Napisano 21 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 ostatnio mi cykało, trzeszczało..... w serwisie więc wykręcili wkład suportu i wkręcili na smarze i w sumie efekt zniknął, ale pojawiło się to chrupanie, które powoli zanika, ale jednak wciąż jest.... więc wolałbym najpierw sprawdzić te śruby i mieć pewność :-/ ok, masz rację, jak będzie dłuższa dźwignia to siła będzie znacznie większa, racja. Najgorsze, że pedała się obracają do tyłu i musze je czymś przytrzymać, niewygodne to strasznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cookiesrulez Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 To przykręć z powrotem lewą korbę, zablokuj ją czymś (brzeg łóżka, szafka etc) i wtedy odkręcaj tę prawą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
airproject Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 ja zawsze zapieram nogą drugie ramie korby z pedałem. wystarczy ze nałożysz je na kwadrat jeśli juz sciągnąłes. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebasw Napisano 21 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 jestescie najlepsi... udało się jednak niestety efekt chrupania nie zniknął.... to coś się pojawia gdy na wyższych biegach ruszam, wolno pedałuję z naciskiem dużym, po chwili - uzyskaniu większej prędkości znika. Cóż to może być :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
airproject Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 jestes pewny ze to kwestia suportu? chrupanie kojazy mi sie z piachem w łancuchu:-) sprawdz czy suport jest dokrecony dobrze jesli masz klucz. jezli nie to zobacz czy sama oś gładko chodzi bez jakichs dziwnych tarc.. płynnie i bez oporow. sprawdz tez czy nei ma luzów. Czy to jest suport na maszynowych lozyskach? jesli tak to rzadziej sie zdaza zeby se posypal tak żeby chrupało.. tymniemniej jest to mozliwe ze cos sie w nim posypalo.. zalezy jeszcze ile ma przejechane i jak jest zbudowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebasw Napisano 21 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 przejechane 600 km, 10 dni temu był sprawdzany w serwisie i wszystko jak najbardziej OK wg serwisantów. Dokręcali go na smarze i od tego czasu jest taki dziwny efek :-/ luzów nie ma, pedała kręca się bdb, nie czuć żadnych oporów, ale czuć takie jakby drżenie na pedałach, gdy ruszam, z wyższego biegu. nie wiem jaki dokladnie tam jest suport, ma rower Cube AIM z 2005 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.